نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم لله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا «خَلِیفَهَ اللَّهِ وَ نَاصِرَ حَقِّهِ» ارواحنا فداک

«تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی»؛[۱]

در نیــــــــکوکــــــــاری و پرهیزکاری یکدیــــــگر را یـــــــــــــــــاری کنید.

مشارکت در یــــــــــاری نیازمنــــــــــــــدان، یکی از جلوه­ های زیبای نوع دوستی در دین مبین اسلام است. آموزه ­های دینی به ما یاد می­دهد که علاوه بر اینکه خودمان اقدام به انجام کار نیک کنیم، دیگران را نیز به این امر تشویق نماییم.[۲]پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می­فرمایند «خداوند کمک به اندوهگیــــــــن و یـــــــــــاری­ خواه را دوست دارد».[۳] این موسسه با الگوگیری از پیشوایان دینی، تلاشی وافر در این زمینه داشته و سایر مومنین را به یاری نیازمندان و ایتام دعوت می­کند. برای نیل به این هدف، طرحی را با نام «تداول صالحان» در دست اجرا دارد؛ در این طرح مومنین نیک اندیش با آشنایی که از موسسه خیریه نیک گستر وصال دارند واسطه معرفی این موسسه با مجموعه ها، ادارات و محل تاثیرگذار از خود می شوند، تا این موسسه و طرح های در حال اجراء را به دیگران معرفی نمایند.

مومنین برای یاری مستمندان با تعیین نیات مشخص کمک های نقدی و غیرنقدی را جهت دستگیری و مدد به نیازمندان پرداخت نموده و فرد صالح امین خیریه با مجموعه ها خیرات و هدایا را با توجه به نیات مومنین به خیریه ارجاع می دهد تا درهمان نیت خیرخواهانه مومنین به رفـــــع حاجات ایــــــــتام و نیازمندان و مددجویان این موسسه هزینه گردد.

این طرح در تمامی مراکز عمومی ارگان ها ، ادارات ( کشوری و لشکری )، موسسات خصوصی، مراکز فنی و تولیدی ( کارگاه و کارخانه ) و مساجد قابل اجراء می باشد، لذا از تمامی مومنینی که دارای منزلت اجتماعی بوده و اعتباری در مجموعه های خود دارا هستند دعوت می شود تا با همکاری افتخاری با این موسسه برنامه ها و طرح های یاری رسانی را در بین مومنین مجموعه ها معرفی نمایند.

نیک اندیشان علاوه بر کمک های نقدی، مهربانی های غیرنقدی خود را جهت استمداد از مستمندان و فقراء به خادمین خود در خیریه بسپارید.

مهربانی­ های هموطنان در نوع دوستی، سرچشمه در نهاد پاک آنان دارد که دست نیازمندی را می­گیرند و اشک یتیمی را از گونه­اش می­زدایند.

جهت هماهنگی  و ا طلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۸۸۰۵۱-۰۵۱ داخلی ۲۶ تماس حاصل فرمائید.

معاونت اعانات –  واحد نیکوکاری – برادر شیرازی – همراه : 09333241207


[۱]. سوره مائده، آیه ۲.

[۲]. سوره نساء، آیه۸۵.

[۳]. الکافی، ج۴،ص۲۷.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_image_slider ids=”11952,11951,11950,11949,11948,11946,11947″ nav=”dots” transition_speed=”1000″ autoplay=”1″ img_size=”medium”][/vc_column][/vc_row]

Views: 469

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • من نیاز ب ای وی اف دارم هزینش و ندارم مستاجر هستم همسرم کارگر هستش لطفا جواب بدید کمکم کنید

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده + 3 =

    آخرین اخبار