گزارش (8)

بسم الله الرحمن الرحیم

دارو و درمان

شناخت نیازمندان واقعی که با بیماری روزگار سپری می کند، کاری دشوار است؛ چرا که آنان اسرار خود را با کسی در میان نمی گذارند و با وجود نداری، شیوه سازگاری با آن را پیش می گیرند. موسسه خیریه نیک گستر وصال این مهم را بر عهده گرفته و با شناسایی دردمندان آبرومند، در کمال حفظ حرمت ایشان، کمک های نیکوکاران برای درمان آنها را به انجام می رساند.

شناسایی و معرفی مراکز درمانی و پزشکان نیکوکار، پرداخت کمک هزینه های درمان و دارو و … مواردی است که معاونت محترم درمان برای خدمت به محرومان در پیش گرفته است. جدول ذیل آمار سال 1400 این معاونت است که تقدیم نگاه شما نیک اندیشان گرامی می گردد.

نوع خدمت عنوان مددجوی تحت پوشش
ایتام سادات کم برخوردار
زن مرد زن مرد زن مرد
معرفی به پزشک (عمومی-متخصص) 20 2 22 3 22 1
معرفی به دندانپزشک 5 4 3 8 6
معرفی به مراکز درمانی 10 6 9 4 15 3
پرداخت کمک هزینه دارو 39 40 88 7 108 40
پرداخت هزینه خدمات پاراکلینیکی 4 3 6 2 22 4
لوزارم و تجهیزات کمکی پزشکی 7 11 20 16 4

 

احسان شما گرامیان در این زمینه را با کد 70 پذیراییم.

اجر تمامی بانیان، خادمان و همراهان گرامی با مولای مهربان، حضرت صاحب الزمان علیه السلام باد.

1401/02/15

گزارش (7)

بسم الله الرحمن الرحیم

لوازم زندگی

مردم شریفی که با سختی دوران، زندگی آبرومندی را مدیریت می کنند، گاه برای یک قطعه از لوازم زندگی عرق شرم در برابر خانواده را از پیشانیشان پاک می کنند. شناسایی و کمک به این خانواده ها یکی از محورهای کار موسسه خیریه نیک گستر وصال است که با حفظ کرامت ایشان، مهربانی نیکوکاران را به دستشان برساند.

به همین منظور، لوازم منزلی که مورد نیاز خانواده های نیازمند است تهیه شده و در اختیار آنها قرار می گیرد. این مهم با همت معاونت محترم مددکاری در سال 1400 به شرح جدول ذیل به ثمر نشسته است که تقدیم نگاه شما نیک اندیشان گرامی می گردد.

نوع خدمت تعداد (قطعه)
ظروف آشپرخانه غیر برقی 776
ظروف آشپزخانه برقی 24
ظروف چینی (انواع مختلف) 90
لوازم تزیینی و دکور 139
قاب عکس 12
ساعت دیواری 7
آینه 4
سماور، کتری و قوری 3

 

احسان شما گرامیان در این زمینه را با کد 60 پذیراییم.

اجر تمامی بانیان، خادمان و همراهان گرامی با مولای مهربان، حضرت صاحب الزمان علیه السلام باد.

1401/02/15

گزارش (6)

بسم الله الرحمن الرحیم

پوشاک مهربانی

مردم این سرزمین فارغ از هر گرایشی، کمک به همنوع خود را وظیفه ای بر دوش خود دانسته و به هر نحوی سعی در ادای آن دارند؛ اما در شناسایی افراد نیازمند که غالبا با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند و حفظ آبرو برایشان از همه چیز مهم تر است، درمانده اند.  این مهم را موسسه خیریه نیک گستر وصال بر عهده گرفته و با شناسایی نیازمندان آبرومند، در کمال حفظ حریم ایشان، کمک های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را به دست آنها می رساند.

تهیه و در اختیار قراردادن انواع پوشاک، کیف، کفش و … یکی از این موارد است که معاونت محترم مددکاری به آن اهتمام جدی دارد. جدول ذیل آمار سال 1400 این معاونت است که تقدیم نگاه شما نیک اندیشان گرامی می گردد.

نوع خدمت عنوان مددجوی تحت پوشش
  ایتام سادات کم برخوردار
لباس مردانه 254 246 465
لباس زنانه 969 490 1093
لباس بچه گانه 104 184 604
لباس دخترانه 348 121 527
لباس پسرانه 339 145 382
پوشش حجاب و عفاف 393 112 984
کفش مردانه 27 26 46
کفش زنانه 98 46 209
کفش دخترانه 54 30 88
کفش پسرانه 57 20 82
کفش بچه گانه 19 7 63
پرده 44 15 27
رختخواب 46 80 82

 

احسان شما گرامیان در این زمینه را با کد 60 پذیراییم.

اجر تمامی بانیان، خادمان و همراهان گرامی با مولای مهربان، حضرت صاحب الزمان علیه السلام باد.

1401/02/15

گزارش (5)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش مسابقه «بیان احساس»

این ایام که همچنان مردم با بیماری کرونا درگیرند و از تجمعات منع می شوند، فضای مجازی، بهترین راه برای مشارکت ها و گردهماییهاست.

موسسه وصال با درک این ضرورت، مسابقه «بیان احساس خود از اینکه نام فاطمه نام شماست» را میان جامعه هدف خود در تاریخ 15/11/99 همزمان با میلاد پرخیر و برکت سرور زنان عالم، حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن برگزار نمود که تعدادی در آن مشارکت کرده و مطالب خود را در فضای مجازی به شماره اعلام شده از طرف خیریه ارسال نمودند. در ضمن، اسامی برگزیدگان و جوایز آنها در اخبار خیریه با عنوان «مسابقه بیان احساس» اطلاع رسانی شده است.

متن پیام های برگزیده شده در ذیل درج می گردد.

متن 1؛ سرکار خانم سیده فاطمه عالم زاده:

من از نام فاطمه آرامش میگیرم چون در سایه‌اش هم آرامش هست و هم قدرت …

من از نام فاطمه یه احساس آروم و خوب و لطیفی دارم که همیشه با اون حس و حال زندگی می کنم

من عاشق اسم فاطمه هستم و خیلی نام فاطمه و زهرا را دوست دارم

چونکه یه حس و حال دیگری دارد، آرامش بخش هست به انسان به نحوی قوت قلب، صبر، تحمل و حس امیدواری دست می دهد،

بنده از آنجائی که عاشق این اسم مبارک و زیبای فاطمه بودم، خداوند عنایت کرد و یه فرشته کوچولو به ما لطف کرد و به ما یه دختر هدیه کردند، الحمدلله حالا سیده فاطمه ما سه ساله هست و از اینکه نام ایشان را فاطمه گذاشتم، خیلی خوشحالم و خداوند را شاکرم که این توفیق نصیب شد که در خانه، فاطمه داشته باشیم.

و چه وسیع است نام زهرا که برای تمام تاریخ جا دارد …

هم منبع آرامش است و هم قدرت!

برای فرزندانی که خود را در دامانش می‌اندازند و به سمت مقصد نهایی تاریخ حرکت می‌کنند!

متن 2؛ سرکار خانم فاطمه شهسواری:

با عرض سلام. من از اینکه اسمم فاطمه هست، واقعا برام جای شادمانی داره و باعث افتخارمه و حس خیلی خوبی نسبت به این اسم زیبا و بامعنی دارم. یقینا اصیل ترین اسامی دختر اسم فاطمه و زهراست. این اسم خیلی دلنشین هست و من واقعا این اسمو دوست دارم. با تشکر.

متن 3؛ سرکار خانم فاطمه غلامی عرب آبادی:

فاطمه دختر پیامبر صلی الله علیه و آله، الگوی عالم است. از اینکه نام من فاطمه است، حسی نورانی دارم، چون فاطمه هر حرف از اسمش معانی زیبایی دارد. ف یعنی فقط خودش و اطرافیانش، ا یعنی امنیت و رازداری، ط یعنی کوه استقامت، م یعنی محبت، ه یعنی همیشه حرمت نگهدار. حضرت فاطمه بانو و سرور عالم است.

متن 4؛ سرکار خانم فاطمه قوی خزان:

از اینکه نامم فاطمه هست احساس غرور می کنم، چون هم نام بزرگترین بانوی هر دو جهانم.

منم کنیز حضرت زهرا (سلام الله علیها)

متن 5؛ سرکار خانم فاطمه علی جان زاده:

افتخارم این است که هم نام بهترین بانوی دو عالم، خانم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هستم و خداوند را شاکرم که چنین لیاقتی به من داده که همنام خانم و هم عروسِ خانم حضرت زهرا باشم و از پدر و مادرم از صمیم قلب تشکر می کنم که نام مرا فاطمه گذاشتن. و افتخار دومم اینکه خداوند به من دو دختر داده است به نامهای زهراسادات و فاطمه سادات که هر دو هم نام مادر، بی بی، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هستن و خداوند را سپاس بابت این همه برکت.

انشاءالله که همه ما ادامه دهنده راه اهل بیت و خانم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باشیم و زیر سایه اهل بیت. این عید بر شما مبارک باشد.

التماس دعا و نایب الزیاره ما باشید در حرم آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)

متن 6؛ سرکار خانم فاطمه برنای موسویه:

من به اینکه مسلمانم و فاطمه زهرا سلام الله علیها، دختر پیامبر گرامی من است، افتخار می کنم و خوشحالم و خوشبختم از اینکه اسم زیبا و بامسمای فاطمه را بر من نامیده اند و بر خود می بالم که نام من با حضرت فاطمه (سلام الله علیها) یکی هست و از پدر و مادرم متشکرم که نام من را فاطمه نامیده اند؛ بهترین و زیباترین نام اسلام و الگوی تمام زنان فاطمه (سلام الله علیها) می باشد، اله‍ی شکر که نامم  فاطمه است.

99/11/23

گزارشات مالی 1398

گزارش (4)

بسم الله الرحمن الرحیم

انجام ایمن سازی خانه ای با پنج فرزند یتیم با نصب حفاظ بر روی دیوارها و نصب آیفون و … که تحت عنوان ضروری وصال 31 اعلام گردیده بود با همیاری مالی نیکوکاران محترم و فعالیت های محاسبه ،تهیه،ساخت و اجرای خادمان افتخاری خیریه انجام گرفت و خانواده ای را رنج و نا امنی رهایی بخشید.

99/9/13

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمات ارائه شده به دانش آموزان تحت پوشش خیریه در سال تحصیلی 99-00 ،تحت عنوان طرح جویندگان دانش به شرح زیر صورت پذیرفت:

مهــرانه (کمک هزینه تحصیلی ،لوازم التحریر)                         110 دانش آموز دختر                91 دانش آموز پسر               جمعا 201 نفر

دانش آمـــــــــوزان استثنــــــــایی                                      1  دانش آموز دختر                  3 دانش آموز پسر                 جمعـا 4 نفر

ممتـــــــــــــازین                                                            20 دانش آموز دختر                 17 دانش آموز پسر                جمعا 37 نفر

ارزش ریالی مساعدت هـــــای انجام شده بالغ بر 650/000/000 ریال بوده است .

99/9/8

نیک گستر وصال

خبرگزاری

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه ارواحنا فداک

اطلاع رسانی در این عصر پر هیاهو، یکی از ابزارهای معرفی به وسیله وسائل ارتباط جمعی است. با توفیقات الهی و به همت برخی از نیکوکاران، گزارشی از فعالیت­ های موسسه خیریه نیک گستر وصال در «خبرگزاری رسا» منتشر گردید. برای مطالعه مطلب، به لینک زیر مراجعه فرمایید

گزارشات مالی 1397
گزارشات مالی 1396
گزارشات مالی 1394
گزارشات مالی 1395

گزارش (۳)

همراهان و نیک اندیشان
سلام علیکم
در ماه گذشته توفیق تهیه روشویی, ظرفشویی, شیرآلات, سنگ روی کابینت, کاشی, برای نیازمندی که برای ساخت سرپناه با مشکلات عدیده ای روبرو شده بود فراهم گردید. همچنین تعمیر دو دستگاه تلوزیون, تعمیر یک دستگاه لباسشویی, پیگیری و پرداخت هزینه تعمیر آب گرمکن, از فعا لیت هایی بود که با یاری شما و دستان خادمان خیریه در آذر ماه صورت پذیرفت.

۱۳۹۸

گزارش (۲)

نیکوکاران گرامی
با همت والای شما عزیزان و کمک های غیر نقدی شما ،در ماه آبان اقلام زیر که کمک حال زندگی برخی از مستمندان آبرومند بود توزیع گردید .
اجرتان با خدایتان باد .
۱- تخت خواب فرفوژه همراه با تشک خوشخواب برای مادری مسن همراه با فرزندی عقب افتاده ذهنی
۲-تخت خواب چوبی با تشک خوشخواب برای خانواده ای با جمعیت بالا از سادات
۳- بخاری و گاز سه شعله رومیزی برای خانمی تنها و نیازمند وسایل اولیه زندگی
۴-تخت چوبی همراه با تشک برای خانواده ای با سرپرست ناتوان
۵- توالت فرنگی برای خانمی از مددجویان که با تصادف دچار مشکلات زیاد جسمی حرکتی شده است .
۶-فرش ۳×۴ و دستگاه دیجیتال برای خانواده ای بی سرپرست با مادری نابینا
۷- موکت و فرش کناره جهت خانواده ای از ایتام
۸-تخت دونفره برای خانواده مستمند و مسن همراه با خوشخواب .
۱۳۹۸

گزارش (۱)

همراهان محترم
با آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از اقشار محروم جامعه , این خیریه لوازم التحریر , کمک هزینه شهریه و ثبت نام ,کیف , کفش , پوشاک , کتاب (درسی و کمک درسی) و تقویت بنیه علمی به مبلغ ۱۶۶.۹۵۸.۲۴۴ ریال با همراهی شما نیک اندیشان گرامی پرداخت نمود . این کوشش هنگامی شیرین تر می گردد که بدانیم در میان این دانش آموزان در سال قبل ۳۲ دانش آموز ممتاز قرار داشته اند .

۱۳۹۸

گزارشات مالی 1393
گزارشات مالی 1392

Visits: 539