پنجشنبه های امام رضایی (6)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

 

اردوهای زیارتی، علمی، تفریحی و … از ابزارهای موفق شادی آفرینی و تقویت روحیه میان جامعه هدف به شمار می رود. دوری مسافت، هزینه های بالا و … سبب شده خانواده های نیازمند، دغدغه و توانایی استفاده از این امکانات را نداشته باشند.

موسسه خیریه نیک گستر وصال در راستای اجرای طرح تحکیم خانواده و نشاط کودکان با همکاری نیکوکاران محترم، اردوی زیارتی- تفریحی در تاریخ پنج شنبه 1402/08/25 برای مددجویان تحت پوشش خود برگزار نموده است. در این برنامه که با حضور خانواده های معزز سادات، ایتام و آسیب پذیر دنبال شد، بازدید از نمایشگاه «روایت آفتاب» که به روایتگری سیره زندگی امام رضا علیه السلام اختصاص دارد، زیارت حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و بازدید از موزه حرم مطهر در دستور کار قرار گرفت. بازدید از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی علیه السلام ویژه برنامه این هفته بود که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد و با پیگیری های صورت گرفته امکان ثبت نام در آن و استفاده از محیط کتابخانه برای شرکت کنندگان در اردو فراهم گردید.

 خوشحالی و نشاط وصف ناشدنی بازدیدکنندگان از این اردو، قوت و توانی چشمگیر در وجود خادمان محرومان در موسسه به همراه داشت که قطعا دعای خیرشان شامل حال نیکوکاران خواهد شد.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده ­ها را دارند می­توانند همراهی ­های خود را با کد 9 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

شماره کارت: 6037991899503613

  6104337910915618

نگاه مهربانانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بر تمامی بانیان، خادمان و عاشقان کویشان باد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid post_type=”attachment” images=”17581,17583,17582″ items_layout=”gallery_default” columns=”3″ items_gap=”0.2rem” overriding_link=”%7B%22url%22%3A%22%22%7D”][/vc_column][/vc_row]

Views: 29

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

آخرین اخبار