جلسه شورای اداری 12

بسم الله الرحمن الرحیم

برای بررسی امور جاری و چگونگی ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش اولین جلسه شورای اداری موسسه در سال 1402 با حضور اعضاء محترم هیات مدیره ، معاونین و کلیه کارکنان معاونت اعانات برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. سپس مدیریت محترم موسسه خیریه جناب آقای مرتضی خواجه ایم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مظلومانه مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام، رسیدگی به ایتام و نیازمندان را اولویت موسسه دانسته که با اقتدا به آن امام همام منش کاری خود قرار داده است. توزیع بسته های ارزاق رمضانیه میان مددجویان در این ایام در دستور کار قرار گرفت. همچنین خادمان خیریه جهت پاسداشت سنت حسنه افطاری تا کنون از 250 نفر از مددجویان پذیرایی کرده که این روند تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

در ادامه ، تودیع و معارفه معاونت اعانات موسسه صورت پذیرفت و طی آن ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های برادر سید عماد مصطفوی و آرزوی توفیقات روز افزون و ادامه خدمت در موسسه ، برادر حسینعلی میرزایی به عنوان معاونت جدید اعانات معرفی گردیدند که با ایراد سخنان و نقطه نظرهای آنان جلسه ادامه یافت و بعضی از اعضاء حاضر در جلسه نسبت به حوزه خدمتی و کاری خود اظهاراتی داشتند که به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه با دعا و مسئلت برای انجام خدمت های بهتر برای کلیه خدمتگزاران پایان یافت.

برای تمامی خدمت گزاران ، توفیقات بیشتر را از خداوند منان خواستاریم.

Views: 112

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

آخرین اخبار