جشن میلاد دختران وصال (4)

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

سالروز نورانی ازدواج امیرالمومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما سرآغاز به ثمر نشستن درخت بارور ولایت است که نور وجودشان، راه رسیدن به خدای متعال را به بشریت نشان می دهد.

موسسه خیریه نیک گستر وصال در این روز فرخنده با همراهی نیکوکاران، مراسم جشنی برای 25 نفر از دختران نوجوان متولد خرداد ماه خانواده وصال (متشکل از ایتام، سادات و دختران بی سرپرست)، در تاریخ  برگزار نمود. این مراسم که با اجرای بانوان خادم خیریه همراه بود با تلاوت قرآن کریم توسط یکی از نوجوانان آغاز و با مدیحه سرایی، پخش نماهنگ های مذهبی و حماسی، مسابقه، اجرای دختران گروه سرود «مادر آفتاب» و کارگاه آموزشی کم زمان با موضوع «آشنایی با سوره مبارکه تین» ادامه پیدا کرد. اجرای مسابقه با مضمون «احکام محرم و نامحرم» و همچنین ساخت جورچین با محوریت آشنایی با امام زمان علیه السلام، هیجان و نشاط این مراسم را دو چندان نمود. در پایان به تمامی شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی تقدیم گردید.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده­ ها را دارند می­توانند همراهی­های خود را با کد 9 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

بهره مندی از الطاف کریمانه صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ره توشه ای گرانبهاست که در روز واپسین دستگیر ماست؛ نصبتان باد.

 

Views: 256

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • چقدر کار خوبی هست
    خدا قوت

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − یک =

    آخرین اخبار