جشن دانش آموزی

جشن دانش آموزی

برگزاری جشن دانش آموزی در سالن اتحادیه های انجمن های اسلامی در بزرگ روز عید غدیر

در سالروز عید ولایت ، عید بزرگ الهی ، عید اکمال دین و اتمام نعمت ؛ در روزی که به امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در موردش فرمودند : روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است .( مصباح المجتهد ) .

روزی که درهای نعمت ، بر بندگان آنچنان گشوده شد که زوال در آن راهی ندارد و سکون در آن جایگاهی نخواهد داشت . روزی که خداوند اوج آدمیت آدم  را بر پیشانی حیات نقش می زند و راز آفرینش چونان خورشید بر تمامی ظلمت ها ی جهل و عناد هجوم می برد . در روز غدیر ، روز تمامی حق ، تمامی نعمت ، تمامی دین خادمان

موسسه خیریه نیک گستر وصال نیز برای تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان  کوشا و ممتاز خانواده وصال اقدام به برگزاری جشن دانش آموزی نمودند .این جشن با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید و سپس مدیریت محترم خیریه صحبت کوتاهی با مدعوین حاضر در سالن پیرامون اهمیت و ارزش تحصیل و مدرسه خطاب به والدین و همچنین همراهی و یاری خیریه وصال در این مهم متذکر شدند  . در ادامه مسابقات متنوعی و ساده ای  برای همه مقاطع تحصیلی  اجرا شد و به تمامی آنها جوایزی تعلق گرفت .

دادن جوائز ویژه به دانش آموزان ممتاز از دیگر برنامه های اجرایی بود که با شور و جذابیت خاصی دنبال گردید  

بعد از آن گروه سرود نوجوانان آستان قدس  بر روی سن قرار گرفتند و با اجرایی جذاب در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام فضا آکنده از شور و عشق به آن امام همام گردید .

ادامه جشن با خروج برادران از سالن و در اختیار قرار دادن آن به خواهران همراه شد . این امر به علت این صورت گرفت که خواهران گرامی مسابقاتی را ویژه خود تدارک دیده بودند که حضور برادران در آن جائز نبود . 

در این قسمت از برنامه برادران با حضور در محوطه به بازیهای متنوع و شادی بخش پرداختند .شادی کودکان و حتی بزرگترها در این عید بزرگ بسیار مشهود و لذت بخش بود .

در این مراسم که پذیرایی با شربت و شیرینی انجام گرفت در پایان با تقدیم غذای گرم به خانواده ها پایان یافت .

پایان خبر ۹۸/۶/۲


Views: 110

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

آخرین اخبار