بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا امام العصر و الزمان ارواحنا فداک

محرومیت زدایی از جامعه اسلامی با مشارکت ­های مردمی، یکی از دستورات و برنامه­ های اسلام است که موسسه خیریه نیک گستر وصال با الگوگیری از آن، طرح «تداول صالحان» را در دست اجرا دارد.

نود و پنجمین دوره این طرح با حضور خادمان خیریه در مسجد امام حسن علیه السلام، واقع در وکیل آباد17، مورخه ۱۴۰۱/05/27 با هماهنگی با آقای کلالی؛ خادم محترم مسجد برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین تحیری از طرف خیریه وصال، آیاتی از قرآن کریم را در اهمیت پرداخت صدقه در دنیا بیان کرده و طرح­های در حال انجام موسسه خصوصا مهر حیات(دارو و درمان نیازمندان) و گروه جهادی وصال را شرح داده و مومنین و نمازگزاران را به مشارکت در آن دعوت نمودند.

همچنین نود و ششمین دوره این طرح در مسجد امام رضا علیه السلام، واقع در خیابان جلال آل احمد71 در تاریخ ۱۴۰۱/۰5/30 با هماهنگی جناب آقای جعفر زاده؛ عضو هیئت مدیره برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین ناصریان فرد در سخنان کوتاهی ما بین نماز ظهر و عصر، آیاتی از کلام الله مجید را درباره اهمیت رسیدگی به نیارمندان بیان نموده و برخی از فعالیت های موسسه مانند اهمیت صدقه و هدایت تکمیلی (مشاوره های مختلف) را تشریح نمودند.

پایان بخش هر دو مراسم، همراهی مومنانه نمازگزاران محترم برای کمک به نیازمندان بود.

نگاه مهربانانه حضرت صاحب الزمان؛ مولانا المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف, پاداش مهربانیشان باد.

Views: 51

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

آخرین اخبار