نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 45

بسم الله الرحمن الرحیم

تامین سرپناه، یکی از الزامات زندگی است که هر خانوادهای برای دوام زیست خود، زیر سقفی مطمئن همراه با آرامش به دنبال آن است.
مادری بیمار با 3 فرزند یتیم، تمام توان خود را برای گذران زندگی و حفظ کانون گرم خانواده در این روزگار سخت به کار بسته است. پسر خانواده که در سن ازدواج بود، جهت دورماندن از آسیب های اجتماعی و حفظ پاکدامنی خود تصمیم به تشکیل خانواده گرفته است. خانه کوچک در حاشیه شهر و فضای نامناسب جهت زندگی زوج جوان در منزل مادری و ناتوانی مالی در تامین هزینه های رهن و اجاره بها سبب شد تا اقدام به ساخت طبقه فوقانی بر روی منزل مادری نماید. این فرزند یتیم، کارگر فصلی است و کارهایی از قبیل کشاورزی، کار در کوره آجرپزی و … دارد و علاوه بر مخارج زندگی، درآمد خود را صرف خرید مصالح و ساخت و ساز نموده است که به جز چند دیوار و یک سقف ناتمام چیزی حاصل نشده و زندگی مشترکشان پس از سه سال در عقد بودن با تاخیر غیرمتعارف مواجه شده است حال این زندگی نوپا، با فشار خانواده همسر در آستانه از هم پاشیدن است.
مادر که یک سمت صورتش فلج شده و پسری یتیم، دست نیازشان را برای تامین هزینه 870.000.000 ريالی تکمیل حداقلی ساختمان به درگاه الهی دراز کرده و این موسسه را محل امنی برای در امان ماندن آبرویش و نیکوکاران همراه خیریه را انسان های والامقامی دیده است که منش کمک به نیازمندان را از مولایشان امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام فراگرفته اند و سعی در یاری مستضعفان دارند.
نشاندن لبخندی بر لبان زوجی جوان که برای پاک ماندن قصد انجام فرمان الهی را دارند و یاری مادری فداکار از گرفتاری، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف کریمانه یاور یتیمان، حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام برخوردار شده و لبخندی بر لبان خانواده ای رنج کشیده بنشانیم.
تقدیم محبت با کد 90

Views: 21

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

آخرین اخبار