نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 42

بسم الله الرحمن الرحیم

ضروری وصال 42

 

تامین سرپناه، یکی از الزامات زندگی است که هر خانواده­ای برای دوام زیست خود، زیر سقفی مطمئن همراه با آرامش به دنبال آن است. مادری با 3 فرزند، همسری بیمار و مادر همسری پیر و زمینگیر، تمام توان خود را برای گذران زندگی و حفظ کانون گرم خانواده در این روزگار سخت به کار بسته است. تمام توان مالی خود را برای خرید مسکن در یکی از مناطق محروم مشهد هزینه نموده که در این راه بدهی زیادی را متحمل شده است. پسر بزرگ این مادر فداکار برای در امان ماندن از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی که محل زندگی آنان را دربرگرفته است، قصد ازدواج دارد تا خود را همچنان پاکدامن نگاه دارد.

از آنجا که هزینه خرید، رهن، اجاره و … هر گونه خانه ای حتی در این محله ها بسیار بالاست، این مادر زحمت کش تصمیم به ساخت اتاقی (سوئیتی) کوچک در همان حیاط منزلشان برای این زوج جوان گرفته است و دست نیازش را برای تامین هزینه 500.000.000ريالی آن به درگاه الهی دراز کرده و این موسسه را محل امنی برای در امان ماندن آبرویش و نیکوکاران همراه خیریه را انسان های والامقامی دیده است که منش کمک به نیازمندان را از مولایشان امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام فراگرفته اند و سعی در یاری مستضعفان دارند.

نشاندن لبخندی بر لبان زوجی جوان که برای پاک ماندن قصد انجام فرمان الهی را دارند و یاری مادری فداکار از گرفتاری، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف کریمانه امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیهما برخوردار شده و لبخندی بر لبان خانواده ای رنج کشیده بنشانید.


 

دلهای دریایی شما نیکوکاران در یاری رسانی به زوج جوانی که قصد ازدواجی ساده را داشتند، خادمان محرومان در موسسه خیریه نیک گستر وصال را بر آن داشت تا به بهترین شیوه از احسان شما تقدیر نمایند
زیارت مولای مهربانمان، امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام به نیابت از همه نیک اندیشان پاداش مهربانیتان است
باشد که قبول آستان حضرت دوست افتد…

Views: 230

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 − 4 =

آخرین اخبار