نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 39

بسم الله الرحمن الرحیم

تامین سرپناه، یکی از الزامات زندگی است که هر خانواده­ای برای دوام زیست خود، زیر سقفی مطمئن همراه با آرامش به دنبال آن است. مادری که سرپرستی خانواده ­ای با 6 فرزند یتیم را بر عهده دارد، تمام توان خود را برای گذران زندگی و حفظ این کانون گرم در این روزگار سخت به کار بسته است. پیدا کردن منزلی در خور و توان، کاری بس دشوار برای خانواده ای پرجمعیت است و این مادر فداکار را مجبور نمود علاوه بر مشکلات فراوان پیش رو، در روستای محروم  از توابع شهر مشهد، اجاره نشین باشد. ایشان پس از سالها مستاجری، با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی در همان روستا اقدام به خرید زمین و شروع به ساخت خانه می نمایند تا اهل خانه را از این جابجایی های مدام رهایی بخشند. اما با تمام تلاش این مادر ازخودگذشته، درآمد کارگری او تنها از پس هزینه های سنگین روزانه آنان برمی آمد. ناتوانی در بازپرداخت اقساط وام 325,000,000 ريالی سبب گردید که ضرب الاجل بازپرداخت از سوی بانک تعیین گردد که در صورت عدم تسویه، اقدامات قانونی برای جلب ایشان انجام می پذیرد. برای تسویه اقساط اولیه آن 40,000,000 ريال از یکی از نیکوکاران قرض نمود که در بازپرداخت آن نیز درمانده شد. از آنجا که مراحل ساخت خانه مانند لوله کشی آب و سایر ضروریات آن ناتمام ماند و قابل سکونت نیست، سختی تامین اجاره بها، به پرداخت اقساط و بدهی و … اضافه شده است.

اینک دست نیاز این بانوی ایثارگر برای پرداخت وام خود به درگاه الهی دراز شده است و این موسسه را محل امنی برای در امان ماندن آبرویش و نیکوکاران همراه خیریه را انسان های والامقامی دیده است که منش یتیم نوازی را از مولایشان امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام فراگرفته اند و سعی در یاری مستمندان دارند.

نشاندن لبخندی بر لبان یتیمان و نجات مادری فداکار از گرفتاری، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف کریمانه امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیهما برخوردار شده و لبخندی بر لبان خانواده ای رنج کشیده بنشانید.

تقدیم محبت با کد 90


به لطف الهی و همراهی مومنین 325,000,000 ريال بدهی ایشان طی 71 تراکنش مالی جمع آوری و تسویه گردید و مادری را از گرفتاری زندان، رهایی بخشید.

برای بانیان، مجریان و خادمان پاداشی سزا از امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام خواستاریم؛

Views: 283

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × پنج =

آخرین اخبار