نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 38

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم الله الرحمن الرحیم

ضروری وصال 38

تامین سرپناه، یکی از الزامات زندگی مشترک است که بر عهده مرد نهاده شده است. پدر خانواده تمام تلاش خود را می کند تا ساکنین این خانه، زیر سقفی مطمئن و در آرامش کامل روزگار خویش را سپری کنند. پدری با پنج فرزند کوچک و بزرگ، درگیر مشکلات شدید اقتصادی، ساکن حاشیه شهر، بیماری شدید دیسک کمر و جراحی های مختلف، اقدام به خرید خانه از یکی از آشنایان نمود. هزینه های سنگین بازسازی سبب گشت که ایشان مصالح ساختمانی را اندک اندک از محل جمع آوری و فروش دور ریختنی ها و یاری موسسه خیریه نیک گستر وصال تامین کرده و به خاطر فقر شدید و ناتوانی در استفاده از استاد کار ماهر، خود اقدام به ساخت و ساز غیر اصولی نماید. لیکن با شروع فصل سرما، بیماری سرپرست خانواده و باقی ماندن قسمت زیادی از بازسازی اعم از سقف، ایزوگام، دیوار حیاط که بر اثر باد شدید در همین ایام بر روی سقف خانه همسایه فرو ریخت و موجب آسیب شدید و  پرداخت خسارت شد و …، سبب گشت خانواده ای پرجمعیت در معرض خطر قرار بگیرند. تقویت سقف برای جلوگیری از ریزش آن بر سر اهالی منزل، جمع آوری ایزوگام خراب که با بارندگی به صورت گسترده چکه می کند و عایق کاری آن، تعمیر و بازسازی دیوار مخروبه که حصار امنیتی خانه است، جبران خسارت وارده به خانه همجوار و تعمیرآن و استقرار امکانات اولیه زندگی همچون آب، برق، گاز و … جزو نیازهای اولیه این ساختمان است.

بخشی از هزینه های این کار به وسیله خیرین محترم تامین شده ولی هزینه 370,000,000 ریالی برای ادامه کار (خرید مصالح، تامین استادکار، تاسیسات و…)، موسسه را بر آن داشت تا این مهم را با شما نیکوکارانی که دستگیری از نیازمندان، منش قرآنیتان است و خود را مصداق آیه «الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (البقرة،۲۷۴) «آنها كه اموال خود را، شب و روز، پنهان و آشكار، انفاق مي‏كنند، مزدشان نزد پروردگارشان است، نه ترسي بر آنهاست، و نه غمگين مي‏شوند.» قرار داده اید، در میان گذاشته تا پدری را از شرمساری در مقابل فرزندانش نجات بخشید و نگاه پر از ترس فرزندانش را به روشنی امید بدل سازید.

توفیق همراهی با نیازمندان آبرومند، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف سخاوتمندانه امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیهما برخوردار شده و لبخندی بر لبان خانواده ای رنج کشیده بنشانید.

تقدیم محبت با کد90

پدری رنج کشیده، دردمند و بدهکار، ناتوان از انجام کار سنگین، سرمای زمستان و خانه ای ناایمن، امیدوار به لطف الهی.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][us_image image=”12601″ size=”us_200_400″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”12602″ size=”us_200_400″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”12603″ size=”us_200_400″][/vc_column][/vc_row]

Views: 106

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

آخرین اخبار