نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 35

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در جامعه ما بانوانی زندگی می کنند که عنوان «سرپرست خانواده» را همراه خود دارند، یعنی از نعمت همراهی شوهر خود به هر دلیلی بی بهره اند؛ پس بار درآمد زایی و اداره امور خانه هر دو با هم بر عهده آنهاست. مادری که به دلیل بزه اجتماعی(اعتیاد) شوهرش از او جدا شده است و اکنون سرپرست خانواده و دارای سه فرزند است، جهت امرار معاش اقدام به اخذ وام به مبلغ 100,000,000 ريال از بانک نموده تا با اجاره مغازه و خریدو فروش لباس به همراه پسر خود امرار معاش نماید. همسر وی که به دام اعتیاد گرفتار بود بدون اطلاع آنان به مغازه رفته و تمامی اجناس را پس از سرقت به فروش رسانده و متواری گشته و مادر و فرزندش را در دامی به نام بدهی بانکی گرفتار نموده است. حال پس از گذشت 10 سال از دریافت وام و پرداخت تنها یک قسط و ناتوانی در بازپرداخت باقی اقساط، با 330,000,000 ريال بدهی بانکی مواجه و با حکم جلب دادگاه روبرو شده و او نگران از چشیدن طعم تلخ بی سرپرست شدن فرزندانش ؛ اما این بار غمبارتر و جدایی از مادر.

اکنون تنها پشتوانه مادری که با وجود بیماری های شدید ستون فقرات در منازل کار کرده تا بتواند قسمتی از مخارج زندگیش و نه بدهی را تامین کند، به خدای کریمی است که شما نیکوکاران همراه این موسسه را بر سر راه او قرار داده تا  به تمنای حاجت وی پاسخ داده و از جمله باورمندان به روز جزا باشید که قرآن کریم در وصفشان می فرماید: « وَالَّذِينَ فِي أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُومٌ* لِلسَّائِلِ وَالْمَحْرُومِ؛ و آنها كه در اموالشان حق معلومي است* براي تقاضا كنندگان و محرومان» (سوره معارج، آیه 24و25).

توفیق همراهی با نیازمندان آبرومند، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف سخاوتمندانه جواد الائمه، حضرت امام محمد بن علی بن موسی الرضا علیهم صلوات الله برخوردار شده و لبخندی بر لبان مادر و دختری رنج کشیده بنشانیم.

اسناد و مکاتبات مربوط به این بدهی و دادگاه ، بانک و … در دفتر موسسه موجود می باشد.

Views: 133

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده + 11 =

آخرین اخبار