نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 34

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تهیه جهیزیه یکی از ملزومات شروع زندگی مشترک است که این روزها خانواده­ها با مشکلات متعددی در تهیه آن روبرو هستند؛ پرداختن به این امر برای خانواده­های نیازمندی که عمری با آبرو زندگی کرده­اند، سختی غیرقابل وصف دارد.

مادری از تبار سادات معزز با وجود بیماری قلبی، عهده­دار مسئولیت خانواده­ای شده است که سرپرست آن به بیماری اعصاب و روان گرفتار است. تنها شغلی که پدر خانواده توانسته از طریق آن امرار معاش نماید، دست فروشی است که آن هم به دلیل سرمایه اندکشان جوراب­فروشی و لیف­هایی است که توسط مادر خانواده بافته می­شود. اجاره نشینی که مبلغ رهن آن نیز با مساعدت نیکوکاران همراه خیریه تامین شده، خود بار گرانیست بر دوش این خانواده. آنها به امید بازپرداخت به موقع، مبلغ 170,000,000 ريال از شخصی نیک اندیش به عنوان قرض الحسنه گرفتند تا بتوانند تنها فرزند دخترشان را راهی خانه بخت کنند.

اکنون پس از گذشت حدود دو سال از موعد بازپرداخت و همچنین مطالبه بدهی و شرایط سخت بیماری این سیده محترمه و همسرش، دست نیاز به درگاه قادر مطلق دراز کرده و چشم امیدش به دستان پرمهر شما نیکوکارانی است که مقتدایتان رسول مکرم اسلام a است که یکی از محبوب­ترین کارها نزد پرورگار را پرداخت بدهی بدهکار «نهج‌الفصاحه، ص ۱۶۸، ح ۷۶» معرفی فرمودند.

در ضمن گرامیانی که سهم سادات در اختیار دارند، این موسسه با کسب اجازه در مصرف آن به نفع سادات نیازمند آمادگی خود را برای دریافت اعلام می­دارد.

باشد که بتوانیم با یاری خواهی از خدای سرمدی و الطاف کریمانه امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، گرد غمی از چهره یکی از سادات نیازمند بزداییم و لبخند رضایتی بر لبان خانواده­ای غم کشیده بنشانیم.

Views: 83

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 − چهار =

آخرین اخبار