نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 36

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بدهی به خاطر تحصیل

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بسم الله الرحمن الرحیم

ضروری وصال 36

عزیزی از تبار سادات معزز، مهمان مردم ایران اسلامی، برای کسب علم و دانش به همراه همسر خود که ایشان نیز از سلسله جلیله سادات است و3 فرزند خردسالشان، از شهر و دیار خود کوچ کرده و در کنار بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام رحل اقامت افکنده، به امید اینکه روزگاری را از خرمن علم و معرفت خوشه چیند و از بارگاه منور امامش کسب فیض کرده و سپس به دیار خود بازگردند و به نشر معارف شیعه در آن سامان همت گمارند. مخارج سنگین، اجاره خانه، نداشتن درآمد کافی و …، تحمل غربت را سخت تر از گذشته کرده که در این میان با بدهی 180,000,000ريالی بابت هزینه های تحصیلی روبرو شده است. قسط اول آن را با استقراض از فردی خداباور پرداخت نموده اما از بازپرداخت بدهی و مابقی هزینه های تحصیل درمانده شده که در صورت پرداخت نکردن، از ادامه تحصیلشان ممانعت شده و مجبور به بازگشت می شوند.

اینک روی نیاز او به درگاه حضرت رضا علیه السلام و همراهی های شما نیکوکارانی است که در هر شرایطی این خیریه را تنها نگذاشته و نیازمندان را از مواهبی که خدای کریم به شما عطا کرده، بهرهمند ساخته اید تا در زمره کسانی قرار گیرد که قرآن کریم در وصفشان فرمود: «فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ ؛ پس هر كس به اندازه سنگيني ذره‏ اي كار خير انجام داده آن را مي‏بيند. سوره زلزله، آیه7»

در ضمن گرامیانی که سهم سادات در اختیار دارند، این موسسه با کسب اجازه در مصرف آن به نفع سادات نیازمند آمادگی خود را برای دریافت اعلام می­دارد.

باشد که بتوانیم با یاری خواهی از خدای سرمدی و الطاف کریمانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، گرد غمی از چهره خانواده ای از سادات نیازمند بزداییم و لبخند رضایتی بر لبانی غم کشیده بنشانیم.

تقدیم محبت با کدت 90

 

Views: 179

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • خداوند یار و یاور مستضغفین است انشالله به یاری خداوند و تلاش بزرگواران مشکل این عزیزان حل شود.و خداوند به شما هم که در حل کردن مشکلات مردم کوشا هستید یاری فرماید.

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو + 11 =

    آخرین اخبار