نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 29

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خانه مکانی برای آسایش ساکنان و حریم امنی برای افرادی به نام خانواده. هر مقدار که این سرپناه باآسیب همراه باشد، در آرامش و زندگی ساکنان آن تاثیر گذار است.

پدری با مقداری معلولیت ذهنی، به همراه همسر و دو فرزند خردسال و یک دختر نوجوان خود که به بیماری ذهنی مبتلاست، در منزل استیجاری زندگی نموده که برای امرار معاش به رانندگی مشغول بود. وی زیر بار سنگین اجاره منزل تاب نیاورده و ناگزیر به فروش ماشین خود و تهیه مسکنی نیمه تمام در یکی از روستاهای اطراف مشهد گردید. در هنگام تردد برای تکمیل ساختمان خود با سرقت اموال و اثاثیه منزل مواجه شده و کلیه لوازم منزل را از کف می­دهد. مشکلات عدیده مانند بیماری فرزند، بدهکاری بابت ساخت خانه و اجاره­بهای معوق منزل، همگی دست به دست هم داده تا زیر بار فشارهای آن، سکته مغزی نماید؛ همین امر سبب شد، توانایی کارکردن را از دست بدهد. مادر خانواده ناگزیر به ورود در امرار معاش شد تا با چرخ خیاطی خانگی کار کند. سارقی از خدا بی­خبر تنها امید امرار معاش را از ایشان گرفت. از طرفی صاحب خانه به دلیل طولانی شدن تاخیر در پرداخت اجاره­بها، عذر آنها را خواسته و از خانه بیرونشان کرد. اینک ساختمان نیمه تمامی فاقد انشعابات، امکانات اولیه برای سکونت و فاقد وسایل و لوازم منزل، همسایگان را به کمک ایشان آورده که باز هم در رفع آن تاثیر زیادی نداشته است. این موسسه بر آن شد که با بررسی همه جوانب و مدارک موجود، مساعدت نیک اندیشانی که دغدغه بینوایان و رفع مشکل آنان را دارند به یاری طلبد و برای این خانواده، قدم­های استواری برای آرام بخشی و زندگی مناسب بردارد.

اهتمام همه ما، اقتدا به مولای متقیان و یاور محرومان امام علی علیه السلام است که می­فرماید: وَاللَّهُ يُحِبُّ إغاثَةَ اللَّهفانِ؛ خداوند كمك به اندوهگين و ياري خواه را دوست دارد «الكافي، ج ۴، ص ۲۷».

توفیق یاری رسانی به محرومان را از حیّ کریم برای همگان خواستاریم. انشاالله.   99/4/29

با تشکر و قدر دانی از همه نیک اندیشانی که با همت بلندشان خانواده ای را از فقر و محرومیت خارج کردند،گـزارش مربوطه تحت عنوان ضروری وصال 29 گزارش یک و دو در اخبار وصال درج گردید . توفیق یاری رسانی به محرومان و صحت و عافیت بیشتر را برایشان خواستاریم . 99/8/22

Views: 51

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک + چهار =

آخرین اخبار