نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

(ضروری وصال 29- گزارش 2)

خیریه وصال

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه ارواحنا فداک

 

پس از اعلام شرایط بحرانی سرپناه نیازمندی در «ضروری 29» سایت موسسه و اطلاع رسانی از راه ­های موجود و مشارکت نیکوکاران ارجنمد در همراهی با این خانواده، فاز اول عملیات ساختمانی شروع و تا آماده سازی برای نصب عایق رطوبتی بام پیش رفت.

در فاز دوم، عایق رطوبتی پشت بام نصب گردید. سیمان کاری دیوارها، موزاییک فرش، گچ­کاری (سفید کاری) تکمیل شد. مقاوم سازی برخی از قسمت­ های بنا و اجرای سقف کاذب در راهروها، سرامیک کاری آشپرخانه و تجهیز کامل سرویس بهداشتی از دیگر فعالیت­ های انجام شده بود. لوازم مورد نیاز برق کشی ساختمان نیز از مشارکت­ های خیرخواهانه خریداری و با نصب آنها عملیات ساختمانی به مرحله پایانی خود رسید.

در این عمل خداپسندانه که با مدیریت موسسه خیریه نیک گستر وصال در جذب کمک­ های مردمی و تامین نیروی کار انجام گرفت، گروه جهادی بسیجیان محله شاهنامه، گروه خیّرین مردمی امام محمد باقر علیه السلام، خیریه دستان سبز، خیریه گره­ گشا نیز در خرید مصالح و تامین نیروی کار و همچنین فردی نیکوکار در خرید و نصب سرامیک آشپزخانه مشارکت داشتند که به سهم خود از ایشان قدردانی می­گردد.

اجر تمامی بانیان خیر در این امر خداپسندانه که لبخندی را بر لبان پدری بیمار و فرزندانش نشاند و گردی از چهره دردمندشان زدود تا از سرمای پیش ­رو در امان بمانند و سرپناهی داشته باشند با سید الشهداء علیه السلام و دعای خیر پدری که علاوه بر بیماری قبلی و سکته مغزی با جواب مثبت آزمایش­ سرطان کبد روبرو شده است بدرقه راه گرامیانی باد که این خانواده را در این شرایط بحرانی رها نکرده و در تامین هزینه­ های جاری درمانی ایشان مشارکت کنند. طلب سلامت از حی توانا، توشه راهتان باد.

توفیق روزافزون همراهی با نیازمندان را از خدای سرمدی خواستاریم. انشاالله

99/6/24

 

خانه نیازمندان

 

خانه نیازمندان

Views: 92

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شش =

آخرین اخبار