نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

(ضروری وصال 29 – گزارش 1)

خانه نیازمندان

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا حجة الله فی ارضه عجل الله فرجک الشریف

 

حسب ضرورت وضعیت بحـــــرانی زندگی نیازمندی برای رسیدگی و یاری­ های لازم از موارد ضروری وصال قرار گرفت و از طریق سایت موسسه در قسمت «ضروری 29» و شبـــــکه­ های مجازی به نـــــیکوکـــــــاران هــــــمراه اطلاع رسانی شد.

پس از مدت زمانی کوتاه، خیراندیشانی که دغدغه کمک به محرومان را دارند وارد عمل شده و با حمایت­ های خود، شـــــــروع عملیات ساختمانی را از تاریخ 1399/05/20 کلید زدند. واحد فنی مهندسی با خرید مصالح اولیه شیب بندی پشت بام برای نصب عایق رطوبتی و سیمان کاری دیوارها را شروع کرد. حاشیه دیوارهای پشت بام در حال سیمان کاری است تا برای نصـــــــب عایق رطوبتی آماده شود.

از خیراندیشان ارجمندی که تاکنون از این خـــــــانواده نیـــــــازمند حمایت کرده­ اند تــــــــشکـــــــر می­شود و از خدای منان اجری در خور شأن برایشان خواستاریم و از تمامی خیرخواهان دعوت به همکاری می­شود تا با حمایت­ های مهربانانه خود قـــــلـــــب آزرده کـــــودکـــــــــانی را که در شرایطی سخت زندگی می­کنند را خوشحال نمایند و این ره­ توشه­ ای برای آخرتشان باشد. انشاالله.

خانه نیازمندان

Views: 130

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

آخرین اخبار