نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 26

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رخداد حوادث گاه آن­چنان زندگی را متلاطم می­کنند که جز با یاری خدای متعال و همراهی نیکوکاران، راهی برای التیام بخشی دردهای به­وجود آمده باقی نمی­ماند.

سال 1385 تصادفی سخت، پدری 33 ساله را چنان زمین­گیر کرد که با وجود پلاتین­های کارگذاشته شده در دو پا و یک دستش، قدرت فعالیت اقتصادی سخت و درآمدزایی در اداره خانواده­ای پنج نفره از او گرفته شده است. به امید یافتن شغلی مناسب اجاره­نشین خانه­ای در مشهد شد. با گذشت یک سال از حضورشان در این شهر موفق به یافتن کار متناسب با وضعیت جسمی خود نگردید. با وجود هزینه­های بالای زندگی، مخارج تحصیل فرزندان، ناتوانی در پرداخت اجاره بهای منزل و همراهی نکردن صاحب خانه در ادامه سکونت، بازگشت به روستای زادگاهش به همراه همسر و سه فرزندش تنها راه باقی مانده بود در حالی که بدون سرپناه مجبور به سکونت در منزل کوچک مادر شد. علاوه بر این مشکلات، نگهداری از مادر که به دلیل قطع پای همسر با کارگری فرزندش را بزرگ کرده و با بیماری قلبی در روستا زندگی می­کند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد بر عهده ایشان است. با توجه به شرایط ایشان و کوچک بودن خانه مادری که ساخت کمیته امداد است، منزلی با حداقل امکانات در همسایگی مادر برای پرستاری از او با هماهنگی شورای اسلامی روستا در نظر گرفته شده است که مبلغ لازم برای خرید آن 40 میلیون تومان مشخص گردیده که تاکنون 10 میلیون تومان از این مبلغ به­وسیله موسسه خیریه نیک گستر وصال تامین شده است.

این موسسه که همیشه از همراهی شما نیک اندیشان محترم بهرهمند بوده است، اینک نیز شما گرامیان را برای دستگیری از این خانواده دردمند به یاری می­طلبد تا بر اساس فرمایش اباالرضا؛ حضرت موسی بن جعفر علیهم السلام که فرمودند: «خداوند در زمين بندگانى دارد كه براى برآوردن نيازهاى مردم مى‏كوشند؛ اينان ايمنى يافتگان روز قيامت‏­اند»[1]گرد غمی از چهره مستمندی پاک کرده، ره­توشه­ و دستاویزی برای روزی که تمامی خلق گرفتارند برای خود آماده کنیم.

یاری امروز شما نیکوکاران، چشمان نگرانی را آرام خواهد گرد و کوشش شما، فردا پاداشی بس بزرگتر به ثمر خواهد نشاند.

[1]. الكافي، ج 2، ص197، ح 2.        -99/2/13

با سپاس از خداوند متعال و تقدیر و تشکر از شما نیکو کاران محترم بخصوص خانواده محترم مرحوم احمد روستا شادمهری که احسان شایان توجهی بابت این امر نمودند، مبلغ مورد نیاز فراهم گردید . خداوند را شاکـریم بابت الطاف بیـکرانش و بابت همـراهی شمـا نیک اندیشان خدا باور اجرتان با خدایتان باد.99/2/24

Views: 35

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 + چهار =

آخرین اخبار