نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

ضروری وصال 25

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مادری فداکار و خانواده دوست، برای امرار معاش و گذران زندگی، وادار به دستفروشی لباس در منازل میان جمع خواهران شده است. این مادر دلسوز، مقداری البسه تهیه و بابت آن به فروشندگان چک تحویل داده و اقدام به فروش کرده است. فروش لباس­ها و تسویه­نکردن مشتری با این بانوی رنج­دیده، سبب بدهکاری شدید ایشان شده است. رفت و آمدهای مدام به دادگاه به خاطر فرارسیدن موعد چک­ها و برگشت خوردن آنها، با وساطت خیّرین تبدیل به پرداخت اقساطی بدهی شد که در صورت عدم تسویه، به توقیف اموال و در نهایت زندانی شدن منجر می­شود. بد سرپرست بودن این بانوی مومنه و آبرومند به همراه دو فرزند خردسالش سبب شده که از بازپرداخت این اقساط باز بماند؛ پرداخت اجاره بهای منزل­، خود نیز قصه­ رنج­آور دیگریست. حال دست نیازش را به سوی درگاه حیّ سرمدی دراز کرده و از مومنین نیکوکار چشم یاری دارد.

موسسه خیریه نیک گستر وصال با اقتدا به یاور یتیمان و مولای متقیان؛ امام علی علیه السلام که فرمود: «نیازمندی که به تو روی آورده، فرستاده خداست؛ کسی که از یاری او دریغ ورزد، از خدا روی گردانده و آن کس که به او ببخشد، به خدا بخشش کرده است»[1] وظیفه خود می­داند ضمن قدردانی از همه نیک­اندیشان گرامی در همدلی با دردمندان، از تمامی یاران همراه، برای رفع نیاز و جلوگیری از فروریختن بنیان این خانواده، دعوت به همراهی نماید.

مهربانی­های خود را تقدیم نیازمندان کنیم تا از رحمت الهی بهره­مند گردیم.

[1]. نهج البلاغه، حکمت 310.

98/11/12

Views: 28

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

9 + 6 =

آخرین اخبار