نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

رنج تحصیل 5

تحصیل فرزندان یکی از اصلی ترین نگرانی های خانواده هاست که برای به ثمر نشستن درخت علم و دانش در نهاد فرزندانشان هر رنج و سختی را تحمل می کنند.

مادری از تبار محترم سادات که از بیماری اعصاب و روان رنج می برد، عهده دار رسیدگی به امور خانه و خانواده خود شده و تمام توان خود را به کار بسته است تا دو فرزند خود را در مسیر تحصیل علم نگه دارد. خانواده ای که در یکی از محله های کم برخوردار حاشیه مشهد در خانه ای استیجاری زندگی می کنند. دختر خانواده که به بیماری قلبی مبتلا است، سال تحصیلی گذشته را با معدل 19 به پایان رسانده و هم اکنون در پایه دوازدهم در رشته عکاسی و گرافیک ادامه تحصیل می دهد. تهیه لپ تاپ یکی از لوازم مورد نیاز آموزشی این رشته است که خرید آن از عهده این خانواده بی بضاعت خارج است. ضعف بینایی، عارضه جدیدی است که برای این دختر نوجوان به وجود آمده و مطالعه را برای او سخت و ناگوار نموده است.

موسسه خیریه نیک گستر وصال پس از بررسی های دقیق و حصول اطمینان از شرایط بیان شده، تقاضای این دانش آموز با استعداد و محروم برای تهیه عینک و لپ تاپ مناسب مورد نیاز با هزینه 195,000,000 ريالی را با شما نیکوکاران همراه خیریه در میان گذاشته تا با یاری رسانی به این خانواده گرفتار، خود را شامل این کلام زیبای الهی کنید که: «مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثالِها؛ هر کس کار نیکی به جا آورد، ده برابر آن پاداش دارد. سوره انعام، آیه 160».

توفیق همراهی با نیازمندان آبرومند، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف سخاوتمندانه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برخوردار شده و لبخندی بر لبان فرزندانی مشتاق علم و محروم بنشانیم.

تقدیم محبت با کد 5

شماره کارت ملی:
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳
۶۱۰۴۳۳۷۹۱۰۹۱۵۶۱۸

اطلاعات بیشتر:
1_32288050_051

Views: 16

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

آخرین اخبار