نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

رنج تحصیل 3

تحصیل فرزندان یکی از اصلی ترین نگرانی های خانواده هاست که برای به ثمر نشستن درخت علم و دانش در نهاد فرزندانشان هر رنج و سختی را تحمل می کنند.
مادری که خود از بیماری رنج می برد با وجود همسری مریض و مبتلا به سرطان، عهده دار رسیدگی به امور خانه و خانواده شده، تمام توان خود را به کار بسته است تا 2 نفر از فرزندان نابینای خود از چهار فرزندش را در مسیر تحصیل علم نگه دارد. خانواده ای که در یکی از محله های کم برخوردار حاشیه مشهد زندگی می کنند. دختر آنها که علاوه بر نابینایی، با معلولیت ذهنی نیز مواجه است، سال گذشته را با معدل خوب پشت سر گذاشته و پسر کم بینای خانواده، پایه ششم را با معدل 18 به اتمام رسانده است و اکنون جهت ادامه تحصیل با مشکلاتی از قبیل دوری مسافت حدود 20 کیلومتری تا مدرسه مناسب وضعیتشان، نا امن بودن مسیر، و … روبرو شده اند و به خاطر نداشتن سرویس رفت و آمد با هزینه 95,000,000 ريال برای ادامه و تکمیل سال تحصیلی، در شرف بازماندن از تحصیل هستند.
موسسه خیریه نیک گستر وصال پس از بررسی های دقیق میدانی از مسیر تردد و درخواست این خانواده نیازمند و حصول اطمینان از شرایط بیان شده، تقاضای این محصّلان را با شما نیکوکاران برای تهیه سرویس رفت و آمد در میان گذاشته تا با یاری رسانی در این مورد همچون کشاورزی باشید که از هر دانه، صدها دانه برداشت می کند؛ « مَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنْبُلَةٍ مِائَةُ حَبَّةٍ؛ كساني كه اموال خود را در راه خدا انفاق مي‏كنند، همانند بذري هستند كه هفت خوشه بروياند، كه در هر خوشه، يكصد دانه باشد. سوره بقره، آیه 261».
توفیق همراهی با نیازمندان آبرومند، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف سخاوتمندانه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برخوردار شده و لبخندی بر لبان فرزندانی مشتاق علم و محروم بنشانیم.
تقدیم محبت با کد 5

شماره کارت ملی:
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳
۶۱۰۴۳۳۷۹۱۰۹۱۵۶۱۸

اطلاعات بیشتر:
1_32288050_051

Views: 7

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

آخرین اخبار