نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

رنج تحصیل 1

تحصیل فرزندان یکی از اصلی ترین نگرانی های خانواده هاست که برای به ثمر نشستن درخت علم و دانش در نهاد فرزندانشان هر رنج و سختی را تحمل می کنند.
فرزندان بی سرپرست در پیمودن این مسیر با مشکلات بیشتری مواجه هستند. مادری که به دلیل اعتیاد و ناسازگاری همسر از وی جدا شده است و سالهاست که با تلاش شبانه روزی، سعی در حفظ آرامش و رسیدگی به 3 فرزند خود دارد. خانواده ای که در یکی از محله های کم برخوردار حاشیه مشهد زندگی می کنند و بچه هایی که هم اکنون به سن تحصیل رسیده و نیاز به حضور در مدرسه دارند اما مشکلاتی از قبیل دوری مسافت، نا امن بودن مسیر، نبود مدرسه متناسب با پایه تحصیلی و … مانع از ادامه تحصیل این عزیزان شده است. دختری که با وجود ممتاز بودن در پایه ششم، به خاطر نداشتن هزینه 125,000,000 ريالی سرویس رفت و آمد برای یک سال تحصیلی، در شرف بازماندن از تحصیل است.
موسسه خیریه نیک گستر وصال پس از بررسی های دقیق میدانی از مسیر تردد و درخواست این خانواده نیازمند و حصول اطمینان از شرایط بیان شده، تقاضای این محصّل را با شما نیکوکاران برای تهیه سرویس رفت و آمد در میان گذاشته تا با یاری رسانی در این مورد همچون کشاورزی باشید که از هر دانه، صدها دانه برداشت می کند؛ « مَثَلُ الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنْبُلَةٍ مِائَةُ حَبَّةٍ؛ كساني كه اموال خود را در راه خدا انفاق مي‏كنند، همانند بذري هستند كه هفت خوشه بروياند، كه در هر خوشه، يكصد دانه باشد. سوره بقره، آیه 261».
توفیق همراهی با نیازمندان آبرومند، لطفی از جانب خدای سرمدیست که هر کس را شامل حال نمی شود؛ باشد که از الطاف سخاوتمندانه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برخوردار شده و لبخندی بر لبان فرزندانی مشتاق علم بنشانیم.
تقدیم محبت با کد 5

شماره کارت ملی:
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳
۶۱۰۴۳۳۷۹۱۰۹۱۵۶۱۸

اطلاعات بیشتر:
1_32288050_051

Views: 23

اشتراک گذاری

دیدگاه ها

آخرین اخبار