یاری در ساخت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاصب الزمان ارواحنا فداک

یاری در ساخت

رسیدگی به ایتام و محرومان خصلتی نیکوست که از دیرباز، مرام مردمان این سرزمین است. استفاده از تمام امکانات برای یاری رسانی به آنها، همواره یکی از دغدغه های انسان های کریم و خداباور است.

خدمت رسانی شایسته به نیازمندان، پیوسته سرلوحه کار موسسه خیریه نیک گستر وصال بوده که برای تحقق این امر با همراهی نیکوکاران ارجمند اقدام به رفع برخی موانع در رسیدن به این هدف نموده است. نامناسب بودن ساختمان و کمبود فضا، موسسه را بر آن داشت تا مبادرت به ساخت و ساز در محل ساختمان فعلی موسسه نماید که با حدود ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله دیوار کشی قرار دارد. همراهی های شما نیکوکاران به صورت نقدی یا تهیه مصالح و لوازم ساختمانی می تواند گامی موثر در تحقق این هدف باشد.

خیراندیشانی که قصد مشارکت در این امر خداپسندانه برای ارائه هرچه بهتر خدمات به خانواده های یتیم، بی سرپرست و کم بضاعت را دارند می توانند یاری های خود را با کد ۱۶ به حساب خیریه واریز نمایند.

شماره کارت ملی: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳

اقتدا به پدر مهربان یتیمان، حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در رسیدگی به یتیمان توفیق و موهبتی است که باید آن را از خدای تعالی خواست، شامل حالمان باد، انشا الله.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid post_type=”attachment” images=”17277,17279,17285″ items_layout=”gallery_default” columns=”3″ items_gap=”0.5rem”][/vc_column][/vc_row]

Views: 28

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • با سلام خدمت همه مومنین نیکوکار و کسانی که اهل خدمت و یاری رساندن به محرومان جامعه هستند و نگاهشان به یاری اهلبیت علیهم السلام است و در این مسیر جز رضایت الهی و خوشنود کردن امام زمان علیه السلام کاری ندارند
    ان شاالله این ساخت و ساز ها همه زمینه را فراهم کند برای کمک رسانی بهتر و بیشتر
    خدا قوت

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + 14 =

    آخرین اخبار