جهیزیه ازدواج آسان

موسسه خیریه نیک گستر وصال

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا «رَبیعَ الاَنام» ارواحنا فداک

 این روزها عموم مردم به خاطر گرانی، مراسمات تشریفاتی مفصل و … به سختی توانایی فراهم کردن زمینه های ازدواج زوج های جوان را دارند، خانواده های محروم مشکلشان چند برابر بوده و گاه به علت ناتوانی در هزینه ها، فرزندان دم بختشان سالهاست که از سن ازدواجشان گذشته است.

موسسه خیریه با درک این مهم، جهت رفع نیاز زوج های جوانِ آماده ازدواج، با استعانت از خدای سرمدی، تمهیداتی را با مشارکت نیکوکاران ارجمند در نظر گرفته است. بخش مهمی از این آمادگی تهیه جهیزیه بوده که طی هماهنگی انجام شده با خیریه نیکوکاری مهر هوشمند (در تهران) و خیرین محترم، 11 سری جهیزیه تهیه گردید. هر سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، گاز 5 شعله، لباسشویی دوقلو، سرویس غذاخوری آرکوپال، سرویس قاشق و چنگال، فرش 6 متری، سرویس قابلمه و کالای خواب بود و در اختیار خانواده های ایتام، سادات و نیازمند تحت پوشش موسسه قرار گرفت. این عمل خداپسندانه همزمان با سالروز ولادت بانوی مهربان الهی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از تاریخ 1399/11/15 آغاز و همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در تاریخ 1400/04/01 به پایان رسید.

خیراندیشان گرامی که قصد حمایت از زوج های جوان تحت پوشش این موسسه را دارند می توانند حمایت های مالی خود برای تهیه جهیزیه را با کد 50 به حساب خیریه واریز نمایند.

نگاه مهربانانه حضرت فاطمه سلام الله علیها شامل حال تمامی بانیان و همراهانی باد که با یاد حضرت رضا علیه السلام خود را در امر خیر و احسان شریک می کنند.

موسسه خیریه نیک گستر وصال

موسسه خیریه نیک گستر وصال

موسسه خیریه نیک گستر وصال

موسسه خیریه نیک گستر وصال

موسسه خیریه نیک گستر وصال

Views: 463

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • رسیدگی به محرومان توفیقی بس شگرف است که همه کس به این کامروایی نرسند. اجرکم عندالله.

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 2 =

    آخرین اخبار