جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها

موسسه خیریه نیک گستر وصال

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

پاکی، عفت و مهربانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دلیلی است که زادروز ولادت این بانوی پاک سرشت را روز دختر نام گذاری کنند.

در روز میلاد کریمه اهل بیت علیها السلام و برای تجلیل از دختران نوجوان خانواده وصال، مراسم جشنی در تاریخ  1400/03/22 برگزار گردید. این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و توسط بانوان  خدمتگزار وصال و دختران جوان اداره می شد با تلاوت قرآن کریم توسط یکی از نوجوانان دختر آغاز و با مدیحه سرایی، گروه سرود، پخش نماهنگ های مذهبی و حماسی، مسابقه، اجرای دکلمه و سخنرانی ادامه پیدا کرد. در پایان به تمامی شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی اهداء گردید.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده­ها را دارند می­توانند همراهی­های خود را با کد 9 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

بهره مندی از الطاف کریمانه خواهر گرامی امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه علیها السلام ره توشه ای گرانبهاست که در روز واپسین دستگیر ماست؛ نصبتان باد.

موسسه خیریه نیک گستر وصال

Views: 74

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • عبدالله حقیقت
    30 خرداد 1400 5:30 بعد از ظهر

    با سلام .دست مریزاد. درود بر انسان های بزرگی که روزهای خوب را برجسته و بزرگ می شمارند و کاری مناسب با آن انجام می دهند.دختران و نوباوگان میهن اسلامی در مقابل این همه تبلیغات ضد دینی دشمنان اسلام وانقلاب به چنین برنامه هایی نیاز دارند.چشم ،با جان ودل در انجام چنین برنامه هایی مشارکت می کنم .شما برای محرومان کار کنید ما حمایت می کنیم.یا علی

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 + 7 =

    آخرین اخبار