جشن تکلیف پسران

موسسه خیریه نیک گستر

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

 سن تکلیف، محدوده ای از عمر انسان است که با فرا رسیدنش هر فرد مسلمانی، خود را پذیرای قبول مسئولیتی سنگین در برابر تکالیف الهی می نماید. پسران در ابتدای نوجوانی شانه های خود را محملی برای پذیرش این بار گران کرده چه آنکه مخاطب خاص فرامین الهی قرار گرفته اند و از این پس فضل کریمانه الهی شامل حالشان می شود.

موسسه خیریه نیک گستر وصال با درک این مهم و جهت اهتمام به امور معنوی خانواده های تحت پوشش، برای 28 نفر از پسران خانواده وصال، جشن تکلیف برپا نمود. این عزیزان که از خانواده های ایتام، سادات و بی سرپرست بودند در نیمه اول سال 1401 مفتخر به پوشیدن خلعت زیبای تکلیف شده اند. مراسم جشن همزمان با میلاد باسعادت امام ضامن، حضرت رضا علیه السلام با همراهی نیکوکاران گرامی و خادمان افتخاری در حسینیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها برگزار و ادامه آن در حرم مطهر رضوی علیه السلام دنبال گردید. مولودی خوانی، مسابقات مرتبط، بیان احکام و مسائل مربوط به بلوغ از جمله برنامه های اجرا شده بود که در پایان هدایای گرانقدری به تمامی شرکت کنندگان تقدیم گردید.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده­ ها را دارند می­ توانند همراهی ­های خود را با کد 9 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

نگاه پر از مهر امام حی و مهربان، حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه بر زندگی تمامی مجریان، شرکت کنندگان و بانیان نیکوکار باد؛ به امید ظهورش.

Views: 46

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

آخرین اخبار