برگزاری جشن تکلیف معنوی دختران

جسن تکلیف

ما براى هر عید یا هر مناسبت خوب که از طرف پروردگار، نعمتى به ما رسیده باشد، جشن مى گیریم تا بدین وسیله سپاسگزارى و شکر و شادى خودمان را نشان دهیم.

به تکلیف رسیدن، یک عید به حساب مى آید، چون از نظر عقلى و جسمى به حدّى رسیده ایم که خداوند به ما دستور مى دهد و ما خوشحالیم که خواسته ها و دستورهاى او را اطاعت کنیم و بنده شایسته او به حساب آییم و چه افتخارى از این بالاتر؟ ما با «جشن تکلیف»، نعمتهاى خدا را گرامى مى داریم و این روز بزرگ را که در آن به سنّ تکلیف رسیده ایم، بعنوان یک روز پرشکوه و خاطره اى به یادماندنى به یاد مى سپاریم.

در همین راستا و برای تشویق و ترغیب دختران تازه به تکلیف رسیده از خانواده مددجویان ،موسسه خیریه نیک گستر وصال با مشارکت آستان قدس رضوی در روز شنبه ۹۸/۵/۱۲ برابر با اول ذی الحجه ، سالروز ازدواج ملکوتی امیر مومنان علیه السلام و صدیقه طاهره سلام الله علیه  اقدام به برپایی جشن تکلیف معنوی ، برای ۲۰ نفر از دختران تحت پوشش این موسسه نمود . این مراسم  در جوار ملجا نورانی و ملکوتی حضرت ثامن الجج ، علی بن موسی الرضا علیه السلام و در فضایی آکنده از عطر معنوی آن امام رئوف برگزار گردید . 

این جشن با برنامه های متنوع مزین گردیده بود که در ابتدا با صرف صبحانه آغاز گردید .  آموزش نماز ، احکام شرعی نوباوگان ، مسابقه کتاب خوانی از دیگر برنامه های متنوع این جشن معنوی بود . 

در ادامه لازم به یادآوری می باشد که خیرین محترمی که مایل به مشارکت در این امر خیر می باشند می توانند با شماره تلفن های خیریه تماس داشته و نوع همکاری خود را اعلام نمایند .

 

پایان خبر

Views: 150

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

آخرین اخبار