بازرسان بهزیستی در خیریه

در ساعات اولیه روز شنبه مورخه ۹۸/۳/۲۵ بازرسان بهزیستی ، سرکار خانم رجب زاده از بهزیستی استان خراسان رضوی و جناب آقای بسکابادی از بهزیستی مشهد در موسسه خیریه نیک گستر وصال حضور بهم رساندند .

این بازرسی که یک روال عمومی از طرف بهزیستی برای خیریه هایی که مجوز گرفته اند می باشد ، جهت برسی نحوه عملکرد و دفاتر مالی و چگونگی فعالیت آنها می باشد .

موسسه خیریه نیک گستر وصال به علت اهتمام به شفافیت و دقت در کار کرد چونان سال های پیش همکاری قابل قبولی را بازرسان بهزیستی ارائه می نماید . 

بارزرسان محترم اعزامی از بهزیستی ابتداعا در قسمت اداری حضور بهم رساندند و سرکار خانم رجب زاده نکاتی را پیرامون بهتر شدن عملکرد تعاملی خیریه ها ی استان با یکدیگر متذکر شدند . سپس در ادامه نمایندگان بهزیستی در جلسه ای با مدیریت محترم خیریه شرکت نمودند . دراین جلسه تبادل نظرات طرفین و چگونگی تعاملات فیمابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت . 

سپس مجددا به قسمت اداری رفته و دفاتر اداری را مورد برسی قرار داند و بعد از آن حضور در قسمت مالی جزء لاینفک این برسی صورت پذیرفت که با دقت خاصی این مهم نیز انجام شد . 

با امید موفقیت برای تمامی خدمت گذاران خالص و زحمت کش نظام جمهوری اسلامی در این بازدید برگ افتخار زرین دیگری در عملکرد موسسه خیریه نیک گستر وصال به ثبت رسید .

Views: 158

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

آخرین اخبار