ایستگاه نیمه شعبان

ایستگاه صلواتی

بسم الله الرحمن الرحیم

با لطف خداوند متعال امسال نیز در زمان نیمه شعبان خیریه نیک گستر وصال با همکاری موسسه قرآن و عترت فدک سبز طوس که همکاری شایسته ای با خیریه دارند موفق به برپایی ایستگاه پذیرایی و جشن ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت منجی بشریت ، حضرت حجت ابن الحسن العسکری ارواحنا فداه گردید.

تدارک این ایستگاه از قبل برنامه ریزی شده بود لذا در عصر جمعه سی ام فروردین ماه ایستگاه برپا شد و کار تجهیز و آماده سازی آن تا پاسی از شب به طول انجامید .

پذیرایی از عموم رهگذران و دوست داران ولایت از صبح شنبه ساعت ۹ آغاز گردید و در دونوبت صبح و عصر صورت پذیرفت . پذیرایی با شربت و شیرینی و همزمان برپایی مسابقات متنوع همراه با جایزه از سوی موسسه قرآن و عترت ، مصاحبه ، نماز جماعت ، پخش صوت مداحان از سیستم صوت تنوع قابل قبولی به برنامه های این ایستگاه داده بود .

حضور سردار صفوی در ایستگاه و کمک ایشان به خیریه با حالتی عادی و مردمی باعث مزید امتنان خدمت گذاران در ایستگاه بود .

همین برنامه در روز ولادت فخر عالم ، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه نیز با دقت و توان بیشتری دنبال گردید . در شب نیمه شعبان در یک نوبت آش رشته که توسط همکاران خیریه تهیه گردیده بود توزیع شد که با توجه به برودت هوا باعث عنایت و جلب توجه رهگذران گردید .

با تشکر از خیرین محترمی که در این امر خیر یاری رسان ما بودند امید داریم که این عمل رضایت وجود مقدس حضرت ارواحنا فداه را بدنبال داشته باشد .

Views: 176

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

آخرین اخبار