ایستگاه شادمانی جوادیه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

 

برپایی جشن میلاد فرزندی که به فرموده امام ثامن؛ حضرت علی بن موسی الرضا علیهم السلام پر خیر و برکت تر از او در میان شیعیان نبوده، بزرگداشت و تکریم تمام فضائل و خوبی هاست.

موسسه خیریه نیک گستر وصال به برکت این روز فرخنده و در سالروز میلاد حضرت جواد الائمه علیه السلام (1402/11/02) ایستگاه شادمانی و جلب مشارکت های مردمی برپا نمود. این برنامه با پخش مدیحه سرایی از مداحان کشور آغاز و با شکلات و شیرینی در محل خیریه از رهگذران و مومنین پذیرایی شد و علاوه بر معرفی فعالیت های موسسه، کمک های خداپسندانه آنان برای راه اندازی جشن های مذهبی-ایرانی و یاری نیازمندان جمع آوری گردید.

 نگاهی پر از مهر و احسان از وجود مبارک امام محمد تقی؛ جواد الائمه علیه السلام برای زندگی تمامی محبان و شیفتگان کویشان آرزومندیم.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده­ ها را دارند می­توانند همراهی­های خود را با کد 9 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳

             ۶۱۰۴۳۳۷۹۱۰۹۱۵۶۱۸

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid post_type=”attachment” images=”18756,18757″ items_layout=”gallery_default” items_gap=”1rem” overriding_link=”%7B%22url%22%3A%22%22%7D”][/vc_column][/vc_row]

Views: 8

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =

آخرین اخبار