اهدای لباسشویی

موسسه خیریه نیک گستر وصال

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کمک به همنوعان امری فطری است که در برخی جلوه­ای دو چندان دارد که نماد بیرونی آن در کمک به نیازمندان به بروز و ظهور می­رسد. نیکوکارانی در میان ما زندگی می­کنند که قلبی مهربان دارند و در کمک به نیازمندان شوقی زاید الوصف اما با وجود برخورداری از نعمت­­ های الهی و تمکن مالی در شناسایی، اعتماد، کالای مورد نیاز و شیوه کمک رسانی با مشکل مواجه هستند.

این موسسه برای خیرین گرامی امکان مشارکت را فراهم نموده و مراحل مقدماتی کار را به انجام رسانده است تا نیکوکاران ارجمند بتوانند با خیالی آسوده و اعتمادی کامل، به نیت­ های الهی خود، جامه عمل بپوشانند.

همزمان با میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار، حضرت زینب کبری سلام الله علیها، تعداد 6 دستگاه ماشین لباسشویی توسط دو تن از خیراندیشان گرامی برای سه خانواده از ایتام، دو خانواده از سادات و خانواده­ ای پرجمعیت با سرپرستی از کار افتاده تهیه گردید و در اختیار ایشان قرار گرفت.

اجر تمامی بانیان و همراهان گرامی با شفیعه روز جزا، حضرت زینب کبری علیها السلام باد.

 

موسسه خیریه نیک گستر وصال

موسسه خیریه نیک گستر وصال

99/10/2

Views: 412

دیدگاه ها

3 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید ما وضعیت مالی خیلی بدی داریم شوهرم ناراحتی اعصاب داره کارش هم ازاد هستس ده روز کار داره بیست روز بیکار کار گرساختمان دست چپم خیلی درد میکنه ارتروز گردن دارم نمیتونم لباس با دست بشوییم وضعیت مالیه خوب هم نداریم که ماشین لباس شویی بگیرم اگه امکانش هست کمکم کنید خدا خیرتون بده خواهش میکنم بهم کمک کن ممنون میشم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید وضعیت مالیمون خیلی بد هستش همسر کارگر ساختمان هستش ده روز کار هست بیست روز بیکاره ازتون خواهش میکنم که کمک کنید دست چپم درد میکنه لباس شویی ندارم لباس هایم رانمیتوانم بشویم توان مالی هم نداریم که بخریم پسرم هم کلاس دوم هستش گوشی هم ندارم که درس بخونه خواهش میکنم حمایت کنید

    پاسخ
  • سلام ۷ ساله داشتن لباسشویی شده واسه ما رویا

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + 12 =

    آخرین اخبار