اردوی سیاحتی ،زیارتی چناران

در راستای حمایت از خانواده و ایجاد روحیه  نشاط و سرزندگی و تفریح سالم در بین خانواده مددجویان این موسسه برنامه اردوی یک روزه ای در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸ تدارک دیده شد .

این اردو  با هماهنگی لازم با عوامل انجام گرفت . در این اردوی یک روزه ۸۰ نفر از مدد جویان خیریه بوسیله ۲ دستگاه اتوبوس در ساعت ۸:۳۰ صبح از جلوی موسسه خیریه نیک گستر وصال به سمت چناران حرکت کردند . 

در ۱۰ کیلومتری چناران در مکان امام زاده ابراهیم جهت استراحت و زیارت توقف صورت گرفت . در این توقف که با صرف چای نیز همراه شد حاج آقا ناصریان ( روحانی کاروان ) برای یاد آوری و آشنایی بیشتر به بیان احکام  نماز جمعه پرداختند . بعد از توقف و پذیرایی و زیارت حرکت به سمت چناران انجام گرفت . در ابتدای ورود به چناران توقف در پارک ملت باعث شادی و نشاط در کودکان بود که تا هنگام اذان ظهر بطول انجامید .  با وارد شدن در زمان ملکوتی اذان ظهر همگی به سمت نماز جمعه حرکت کردند . این حضور دسته جمعی درنماز   دشمن شکن جمعه با تقدیر و تشکر  امام جمعه موقت و محترم چناران حجت الاسلام باقری از حضور گرم خانواده وصال همراه بود .بعد از پایان نماز جمعه و کوششهای تیم تدارکات که از قبل برنامه را آماده کرده بود صرف نهار انجام شد .در فاصله این زمان تا لحظه بازگشت در حیاط خانه معلم که در اختیار خیریه قرار گرفته بود تفریحات و بازیهای سرگرم کننده برگزار گردید . برگشت در ساعت ۱۷:۳۰ انجام شد و در راه با توقف در حرم امام زاده عبدالله صرف بستی این پذیرایی کامل گردید . در آخر ساعت ۲۱ بود که اتوبوس ها در جلوی خیریه آرام گرفتند و مددجویان توسط کادر خیریه توسط خودرو  به منزلشان  اعزام شدند .

Views: 226

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

آخرین اخبار