اردوی اعزام به جبهه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

اردوهای زیارتی، علمی، تفریحی و … از ابزارهای موفق شادی آفرینی و تقویت روحیه میان جامعه هدف به شمار می رود. دوری مسافت، هزینه های بالا و … سبب شده خانواده های نیازمند، دغدغه و توانایی استفاده از این امکانات را نداشته باشند.

موسسه خیریه نیک گستر وصال در راستای تقویت بنیه فرهنگی و معنوی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فدک سبز طوس ،در آستانه اربعین حسینی به پاس داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب ، دفاع مقدس و …، اردوی فرهنگی اعزام به جبهه با همکاری فرهنگسرای شهید سلیمانی از مجموعه شهرداری مشهد در تاریخ سه شنبه ۰۶/۰۷/ ۱۴۰۲ برای جامعه هدف تحت پوشش خود برگزار گردید. در این برنامه که با حضور خانواده های معزز سادات، ایتام و کم توان انجام گرفت، حضور در بهشت رضا علیه السلام و بازدید از جبهه همین نزدیکی است با حضور راویان دفاع مقدس و شبیه سازی مناطق عملیاتی و اقامه نماز جماعت در بقعه مبارکه اباصلت هروی خادم حضرت رضا علیه السلام صورت گرفت. فضای معنوی و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در این اردو، قوت و توانی چشمگیر در وجود کلیه شرکت کنندگان به همراه داشت که قطعا دعای خیرشان شامل حال همه همراهان خواهد بود.

در پایان، از تمامی شرکت کنندگان به صرف ناهار پذیرایی به عمل آمد.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده ­ها را دارند می­توانند همراهی ­های خود را با کد ۹ به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳

نگاه مهربانانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بر تمامی بانیان، خادمان و عاشقان کویشان باد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid post_type=”attachment” images=”16768,16769,16770″ items_layout=”gallery_default” columns=”3″ items_gap=”0.5rem”][/vc_column][/vc_row]

Views: 66

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

1 دیدگاه

  • سلام
    خیلی خوب هست که کار فرهنگی هم میکنید
    خدا قوت

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 2 =

    آخرین اخبار