لوازم التحریر مهربانی

دانش آموزان

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ولی الله الاعظم عجل الله فرجک الشریف

لــــــــــوازم التــــــــحریر مهــــــــــــربـــــــــــــانــــــــی

کمــــــــــک به دانــــش آموزان بــــــــــــی­ بــــضاعت برای ادامه تــــــــحصیل و بازنماندن از رقابت علمی با همسالان، یکی از دغدغه­ های موسسه است که با همراهی نیکوکاران ارجمند، هزینه­ ها و لوازم اولیه تحصیلی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار می­گیرد.

در همین راستا، توزیع لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان از ابتدای شهریور ماه، برای سال تحصیلی 1399-1400 آغاز گردید. این بسته تحصیلی شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، جامدادی، مدادرنگی و سایر ملزومات تحریری بوده که قیمت تقریبی هر بسته 3،000،000 ريال است. اقلام تحصیلی در اختیار 264 نفر از فرزندان مددجویان در سطوح مختلف آموزشی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) به تفکیک جنسیت قرار خواهد گرفت.

موسسه خیریه نیک گستر وصال از تمامی بانیان خیراندیش که در این عرصه، نیازمندان را یاری کردند به ویژه نیکوکاری که هزینه بخش عمده­ای از خرید لوازم التحریر را عهده­ دار شد، به سهم خود قدردانی کرده، توفیقات روزافزون الهی را برایشان خواستار است.

توفیق خدمت به مــــــحرومـــــــــان، عطیه ­ای مهربانانه است از جانب غنی مطلق به کسانی که قلبی دریاگونه دارند و محرومان را در این مرحمت شریک می­کنند. تـــــــــوفیقــــــــشـــــــان مستدام باد. انشاالله

 

99.6.27

دانش آموزان

دانش آموزان

Views: 827

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

آخرین اخبار