اللّٰهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَّةِ بْنِ الحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلَىٰ آبائِهِ فِي هٰذِهِ السَّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلِيلاً وَعَيْناً حَتَّىٰ تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فِيها طَوِيلاً
.
.
.


دیدگاهتان را بنویسید
دیدگاههای کاربران - 2 دیدگاه
با سلام؛
چقدر خوب هست که در این زمانه که هیچ کس به فکر نیازمندان و یتیم ها نیست یه عده ای هنوز هستند که دیگران را بر خودشون مقدم می دونند و برای رفع نیازهاشون قدمی بر میدارند.
ان شاء الله در راهی که در پیش گرفتید موفق باشید خواهش دارم برای ما هم دعا کنید.
دیده هاتون روشن به جمال امام زمان علیه السلام