رزمایش همدلی ( توزیع)

موسسه خیریه نیک گستر وصال

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجک الشریف

رزمایش همدلی «توزیع»

همدلی واژه­ای کوچک در مقابل قلبهای مهربان نیکوکارانی است که دست یاری به سوی نیازمندان، مستمندان و  دردمندان می­گشایند تا مرحمی بر دردهایشان باشند.

پس از توزیع کارت ارزاق میان کارگران سرگذر و روزانه مزد بگیر شهر مشهد، این خیریه از تاریخ 02/02/1399 پذیرای ایشان و اهدای بسته ارزاق بود. با انتشار خبر توزیع ارزاق میان کارگران، موسسه با جمعیت زیادی از نیروهای کارگری، خدماتی، نظافتی و… و خانواده­های ایشان و تقاضای دریافت بسته ارزاق مواجه شد که بنا به سنت یاری آسیب دیدگان در شرایط سخت، وظیفه خود دید که دست نیاز و چشم امید آنان را بی­پاسخ نگذاشته و با یاری از خدای سرمدی جوابگوی آنان باشد.

***

در تاریخ 1399/02/02 کارگران گذر میدان فردوسی اعم از کارگران ساختمانی (استاد بنا، گچ­کار، سیمان­کار، کارگر ساده و …) به علاوه نیروهای پیک موتوری، کارگران نظافتی و خدماتی رستوران­ ها و کارگران از کارافتاده به این خیریه مراجعه کرده و درخواست یاری نمودند.

1399/02/03 موسسه پذیرای کارگران گذر میدان امام حسین علیه السلام به علاوه نیروهای بیکار شده مهمانپذیر و هتل­ ها، راننده تاکسی، کارگران روزمزد حرم مطهر، کارگرهای باربری بود.

1399/02/04 کارگران گذر میدان توحید به همراه نیروهای شاغل در بخش تاسیسات (لوله کش، برق کش، سیستم­سرمایش و گرمایش، جوشکار، در و پنجره ساز و …)  و برخی کارگران واحدهای تولیدی و فنی کوچک، مراجعه کنندگان به وصال بودند.

1399/02/06 این موسسه شاهد حضور کارگران گذر چهارراه برق به همراه نیروهای فعال در واحدهای کوچک تولیدی لباس،کارگر خیاطی، کارگران میدان میوه وتره بار بود.

1399/02/07 کارگران گذر میدان پانزده خرداد به همراه رانندگان وانت­های باربری، کارگران شاغل در حرفه تکثیر و چاپ مراجعه کردند.

1399/02/08 کمک رسانی به کارگران گذر آب و برق به همراه کارگران فضای سبز، سالمندان، نیروهای نظافتی (اعم از منازل و شهری) افتخار دیگری برای خادمان خیریه بود.

تاریخ 1399/02/09 آخرین روز توزیع ارزاق بود که میان کارگران گذر چهارراه گاز طبرسی به همراه نیروهای فعال در بخش­های مختلف خدمات شهری مانند آپاراتی، جوشکاران اسکلت فلزی و … انجام پذیرفت.

در تمام طول زمان توزیع ارزاق موسسه با درخواست فراوانی برای دریافت بسته معیتشی از سوی خواهران محترم شاغل در بخش «اشتغال زایی خرد در منزل»  که به خاطر بیماری ویروس منحوس کرونا خانه نشین شده بودند، مواجه گردید. این بانوان در مشاغلی مانند بسته بندی، پاک کردن سبزی، پاک کردن حبوبات، تسبیح نخ کردن و همچنین مشاغل خدماتی نظافتی در منازل مانند نگهداری از سالمند، پرستاری بچه، خدمات سرم تراپی مشغول به کار بوده و گذران زندگی می­کردند که تعداد قابل توجهی از ایشان سرپرست خانوار شمرده می­شوند.

یاری خدای سرمدی و الطاف بی­ پایان امام رئوف، علی بن موسی الرضا علیه السلام، شامل حال خادمان خیریه در پاسخگویی به ندای این نیازمندان شد و تعداد 830 بسته ارزاق به ارزش کل 540،000،000 ريال میان ایشان توزیع گردید.

این توفیق الهی در خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه با همکاری و همیاری نیک اندیشان محترم خصوصا گروه محسنین متشکل از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی انجام پذیرفت.

اجر تمامی یاری رسانان که به کیفیت­ های مختلف در این مهم شرکت نمودند با حضرت حق جل عظمته بوده و ذخیره عقبای آنان فراهم گردد. انشاالله

Views: 178

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

آخرین اخبار