نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

جشن میلاد تمام خوبی ها 2

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

 

ما شعبان که به نیمه می رسد، گویی جهان رنگ و بویی دیگر می گیرد و زمین و زمان دوباره نو می شود.

موسسه خیریه نیک گستر وصال با همراهی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فدک سبز طوس، به برکت میلاد یگانه امام حیّ و بهار جانان، حضرت حجت بن الحسن ارواحنا فداه، طی سه روز4 و 5 و 6 اسفند ماه 1402 اقدام به برپایی ایستگاه شادمانی در عرصه میدان شهداء مشهد مقدس نمود. برنامه های متنوعی همچون پخش مدیحه سرایی از مداحان کشور، سخنرانی های مهدوی، پذیرایی با شکلات، اجرای گروه سرود گوهر یازدهم علیه السلام، شعرخوانی جوانان و نوجوانان، مداحی، برگزاری مسابقات میان حضار توسط مجری، غرفه کودک و نوجوان و … به اجرا در آمد.

همچنین جهت آشنایی بیشتر مردم با وجود مقدس امام زمان علیه السلام غرفه فرهنگی که به برپایی مسابقات مختلف نیمه شعبان، کتابخوانی، پخش پوستر و بروشورهای مهدوی و اهدای جوایز اقدام نمود. غرفه “جهاد تبیین” که به پاسخگویی سوالات و شبهات شرعی، اعتقادی، انقلابی و … پرداخت.

نورافشانی شبانگاهی بر شادی مومنانه منتظرانی افزود که با گرمای حضورشان بر هوای سرد آخر سال چیره شدند.

نگاهی پر از مهر و عطوفت مهدوی ارواحنا فداه از ساحت قدس خدای سرمدی برای تمامی خادمان، محبان و شیفتگان کویشان آرزومندیم.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده­ها را دارند می­توانند همراهی­های خود را با کد 9 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳

۶۱۰۴۳۳۷۹۱۰۹۱۵۶۱۸

 

 

Views: 45

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

آخرین اخبار