نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

جشن تولد دختران (7)

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا صاحب الزمان ارواحنا فداک

 

دختران هدیه های زیبای خداوندی، همانان که وجودشان رونق بخش مهر و محبت در خانه است و تکریمشان به فرمایش پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله کار کریمان است و آنان را دلسوز، مددکار و مونس های خوبی معرفی کرده و رحمت الهی را همراه آنان دانسته است.

موسسه خیریه نیک گستر وصال با همراهی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فدک سبز طوس و نیکوکاران مهربان در راستای عمل به فرمایشات اهل بیت عصمت علیهم السلام در این زمینه و تکریم دختران خانواده وصال خصوصا سادات و ایتام، اقدام به برپایی مراسم جشن تولدی برای آنان نمود. در این مراسم که به وسیله خواهران ولایی و خادمان افتخاری همراه خیریه برگزار شد، 23 نفر از دختران 7 تا 18 سال، متولد بهمن و اسفند ماه دعوت گردیدند و همزمان با میلاد جوان رعنای کربلا، حضرت علی اکبر علیه السلام (1402/12/02) مراسم جشنی ترتیب داده شد. این مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز و با دکلمه خوانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه و … ادامه پیدا کرد. اجرای تئاتر نور و سایه با موضوع  ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام از دیگر برنامه ها بود که با استقبال حضار روبرو شد. کیک تولد تک نفره و تقدیم هدایای دخترانه به تمامی شرکت کنندگان، پایان بخش مراسم بود.

بهره مندی از الطاف کریمانه سیدالشهداء، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، ره توشه ای گرانبهاست که در روز واپسین دستگیر ماست؛ نصیبمان باد.

نیک اندیشانی که قصد مشارکت در امور فرهنگی خانواده­ ها را دارند می­توانند همراهی­های خود را با کد 50 به حساب خیریه واریز نموده و خود را در اجر معنوی آن شریک کنند.

شماره کارت ملی: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۳۶۱۳

۶۱۰۴۳۳۷۹۱۰۹۱۵۶۱۸

Views: 7

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 − 2 =

آخرین اخبار