نیاز های فوری فوری وصال: مستمندی آبرودار از سادات نیازمند صندلی نماز بی بضاعتی آبرودار از سادات نیازمند ماشین لباسشویی خانواده ای آبرودار از سادات نیازمند جاکفشی مستمندی آبرودار از سادات نیازمندماشین لباسشویی

جستجو کردن

بســـــم الله الــــرحمن الــــرحیم

طــــرح حمــایت مـــالی

«لِیُنفِقْ ذُو سَعَةٍ مِّن سَعَتِهِ وَمَن قُدِرَ عَلَیْهِ رِزْقُهُ فَلْیُنفِقْ مِمَّا آتَاهُ اللَّهُ لَا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا مَا آتَاهَا سَیَجْعَلُ اللَّهُ بَعْدَ عُسْرٍ یُسْرًا»

«سوره مبارکه طلاق آیه7»

آنان که امکانات وسیعی دارند، باید از امکانات وسیع خود انفاق کنند و آنها که تنگدستند، از آنچه که خدا به آنها داده انفاق نمایند؛ خداوند هیچ کس را جز به مقدار توانایی که به او داده تکلیف نمی‌کند؛ خداوند به زودی بعد از سختی ها آسانی قرار می‌دهد.

احسان و نوع ‌دوستی همواره در میان جامعه بشری امری پسندیده است و از شخص نیکوکار و احسان کننده درجایگاه انسان نمونه و با فضیلت یاد شده و بدون در نظر گرفتن دین و آئین او، به مدح او سخن گفته‌اند، چون نیکوکاری و خدمت به هم نوع، یکی از صفات عالی و ارزشمند انسانی است. این خصلت، امری فطری و غریزی است و نیکوکاران از اینکه توانسته‌اند کار شایسته ‌ای را برای هم نوع خود انجام دهند، احساس شادمانی و سرور پیدا می‌کنند.

بر اساس روایات اسلامی نیز مسلمانان نسبت به یکدیگر حقوق و وظایفی دارند که یکی از آن ها «مواسات در مال» است و در صورتی یکی از آنان نیازی داشته باشد، دیگران باید در تأمین آن بکوشند.

امام حسین علیه‌السلام می فرمایند:

«اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ…»

(مستدرک الوسائل، ج12، ص209)

بدانیدکه نیازهای مردم به شما، از نعمت‌های الهی بر شماست. پس از این نعمت‌ها خسته نشوید.

چـند روزی ز قوی دینان باش             درپی حاجت مسکینان باش
شمع شو شمع، که خود را سوزی         تا به آن، بزم کسان افروزی

موسسه خیریه نیک گستر وصال با همت و تلاش شما نیکوکاران و همراهان گرامی مصمم است تا در رفع نیاز مستمندان، طرح حمایت مالی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

در این طـــرح، نیکوکاران محترم با انتخاب طرح های مختلف موجود در فرم، از قبیل: آذوقه، اشتغال، کمک به ایتام، درمان و دارو، یاری سادات معظم، کمک هزینه تحصیلی، خیرات اموات، جهیزیه و سیسمونی، لوازم زندگی و کالا، وقف، ذبح، قربانی و عقیقه، غذای گرم و … با گرمای دستان مهربان خود، در جهت رفع مشکلات مستمندان و فقراء مشارکت می نمایند.

جهت هماهنگی  و ا طلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۸۸۰۵۱-۰۵۱ داخلی ۲6 تماس حاصل فرمائید.

معاونت اعانات –  واحد نیکوکاری – برادر محمودرضا شیرازی 

همراه : 09333241207

شماره کارت : 6037991899503613

شماره شبا :  Ir7401700000009654343005

کد دستوری: #5513922*3*741*

پرداخت آنلاین

جهت ثبت نام و شرکت در طرح حمایت مالی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

  لینک فرم ثبت نام حمایت مالی

Views: 501

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

آخرین اخبار