راحتی در آشپزخانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقیة الله ارواحنا فداک

 

رسیدگی به یتیمان مرام خداباورانیست که کمبود سرپرست را با دست نوازش و مهربانی خود پر می کنند. نیازمند آبروداری که سرپرستی فرزندان یتیم را بر عهده دارد به این موسسه مراجعه نموده و برای نصب، تعمیر و تعویض کابینت منزل درخواست یاری کرد. در اسرع وقت، تیم فنی- مهندسی متشکل از خادمان افتخاری خیریه به محل اعزام شدند. پس از بررسی، لوازم مورد نیاز از محل کمک های خداپسندانه مومنین و نیکوکاران همراه موسسه تهیه گردید و به همراه خادمان همکار خیریه که در این امر مهارت دارند به منزل ایشان منتقل شده و کابینت های جدید نصب و تعمیرات انجام گرفت تا خانواده ای را خوشحال و آرامش را به آنها هدیه دهند. نشاندن لبخند بر لب یتیمان بسان غنچه ایست که با دست نوازش و مهربانی، شکوفا و باطراوت می گردد.

تمامی خدمات انجام شده از محل درآمدهای واریزی نیک­اندیشان گرامی به سرفصل «سرپناه نیازمندان» با کد 17 پرداخت گردید.

ساخت، بازسازی و تعمیر سرپناه نیازمندان گرچه ناممکن می­نماید ولی، توفیق مشارکت با هر توان مالی را باید از خدای سرمدی خواست.

اجرتان با پناه بی­پناهان. انشاالله.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid post_type=”attachment” images=”18254,18255″ items_layout=”gallery_default” items_gap=”1rem” overriding_link=”%7B%22url%22%3A%22%22%7D”][/vc_column][/vc_row]

Views: 19

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

آخرین اخبار