بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا امام العصر و الزمان ارواحنا فداک

محرومیت زدایی از جامعه اسلامی با مشارکت­های مردمی، یکی از دستورات و برنامه­ های اسلام است که موسسه خیریه نیک گستر وصال با الگوگیری از آن، طرح «تداول صالحان» را در دست اجرا دارد.

نود و نهمین دوره این طرح با حضور خادمان خیریه در مسجد رانندگان واقع در دانش 14، مورخه 1401/06/16 با هماهنگی جناب آقای برومند، عضو هیئت مدیریه محترم مسجد برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین ناصریان فرد از طرف خیریه وصال، آیاتی از قرآن کریم را در ضرورت و فرصت کمک به نیازمندان بیان کرده و طرح­های در حال انجام موسسه خصوصا اولاد گرام(حمایت از سادات نیازمند) و گروه جهادی وصال را شرح داده و مومنین و نمازگزاران را به مشارکت در آن دعوت نمودند.

همچنین صدمین دوره این طرح در مسجد توحید واقع در حجت5، در تاریخ 1401/07/14 با هماهنگی جناب آقای محمدزاده، عضو هیئت مدیره محترم و حضور عموم نمازگزاران برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین تحیری در سخنان کوتاهی ما بین نماز ظهر و عصر، مطالبی درباره تکافل اجتماعی و ضرورت توجه به محرومان جامعه بیان نموده و برخی از فعالیت های موسسه مانند حظ زندگی (حمایت از یتیم خاص) و خط مهربانی (تهیه پوشاک، کیف و کفش نیازمندان) را تشریح نمودند.

پایان بخش مراسم، همراهی مومنانه نمازگزاران محترم برای کمک به نیازمندان بود.

نگاه مهربانانه پیامبر رحمت, حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، پاداش مهربانیشان باد.

موسسه خیریه نیک گستر
موسسه خیریه نیک گستر

Views: 43

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

آخرین اخبار