بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا امام العصر و الزمان ارواحنا فداک

محرومیت زدایی از جامعه اسلامی با مشارکت­ های مردمی، یکی از دستورات و برنامه ­های اسلام است که موسسه خیریه نیک گستر وصال با الگوگیری از آن، طرح «تداول صالحان» را در دست اجرا دارد.

هفتاد و ششمین دوره این طرح با حضور خادمان خیریه در مسجد کرامت، واقع در خیابان شیرازی، مورخه1401/01/23 با هماهنگی حجت الاسلام و المسلمین حق ­پناه؛ امام جماعت محترم مسجد برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین صفری از طرف خیریه وصال، آیاتی از قرآن کریم را در اهمیت رسیدگی به ایتام و نیازمندان بیان کرده و طرح­های در حال انجام موسسه خصوصا وقف و یاران سفرکرده (یادبود اموات) را شرح داده و مومنین و نمازگزاران را به مشارکت در آن دعوت نمودند.

همچنین هفتاد و هفتمین دوره این طرح در مسجد حضرت نقویه واقع در احمدآباد 4، در تاریخ 1401/01/25 با هماهنگی امام جماعت محترم مسجد؛ حجت الاسلام و المسلمین قنبری و حضور عموم نمازگزاران برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین تحیری در سخنان کوتاهی ما بین نماز ظهر و عصر، آیاتی از کلام الله مجید را درباره توجه به محرومان جامعه بیان نموده و برخی از فعالیت های موسسه مانند حظ زندگی (حمایت از یتیم خاص) و خط مهربانی (تهیه پوشاک، کیف و کفش نیازمندان) را تشریح نمودند.

پایان بخش هر دو مراسم، همراهی مومنانه نمازگزاران محترم برای کمک به نیازمندان بود.

نگاه کرمیانه امام حسن مجتبی علیه السلام, پاداش مهربانیشان باد

موسسه خیریه
موسسه خیریه

Views: 55

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =

آخرین اخبار