افتتاح دومین شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در روز عید سعید غدیر خم 1395/06/25

رئیس کمیته امداد استان تهران ضمن تاکید بر آنکه مهمترین جهت گیری کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است گفت: یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد پیگیری وضعیت مددجویان به لحاظ اقتصادی بوده تا این افراد بتوانند از لحاظ اقتصادی به خودکفایی برسند. این مسئله مهمترین دستور کار کمیته امداد خصوصا در دو سال گذشته بوده است و به همین منظور در تلاش هستیم تا با استفاده از استعدادهای درونی خانواده آنان را توانمند کنیم.

ولیئی ادامه داد: به همین منظور تمامی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای به طور کاملا رایگان توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود. همچنین آنکه پرداخت وام‌های قرض الحسنه نیز به صورت بلند مدت تا سقف ۳۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۸ ساله نیز در کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به افتتاح دومین شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در روز عید سعید غدیر خم اظهار کرد: این صندوق وام‌های قرض الحسنه را از یک میلیون تومان تا ۳۰ میلیون تومان به صورت بلند مدت به نیازمندان و مددجویان پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب امکانی را نیز برای سپرده گذاری نیکوکاران فراهم کرده است.

رئیس کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: فرایند کار در این صندوق کاملا قرض‌الحسنه بوده و به سپرده‌ها درصدی سود تعلق نمی‌گیرد و در حال حاضر نیز برخی خیرین اعلام آمادگی کردند که وجوهاتی را در این صندوق سپرده گذاری خواهند کرد.

ولیئی ادامه داد: نیکوکاران همچنین می‌توانند در صورت تمایل به صندوق اعلام کنند که وجوه سپرده گذاری شده آنها به فرد نیازمند مورد نظرشان پرداخت شود

Views: 127

اشتراک گذاری

اطلاعات بیشتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

آخرین اخبار