اجرای سرود محله ای

عیدغدیر

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام عليك یا بن امیر المومنین عجل الله فرجک الشریف

اجرای سرود محله­ ای

اجرای سرودهای مذهبی در مراسم­های شادی، یکی از جلوه ­های عرض ارادت به ساحت ائمه معصومین علیهم السلام است.

این موسسه برای شادی و نشاط بیشتر جامعه هدف خود در مناسبت های اسلامی، گروه سرودی را با عنوان گوهر یازدهم تشکیل داده است.

این گروه، متشکل از نوجوانان تحت پوشش، با در نظر گرفتن شرایط فعلی جامعه در جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، در فضاهای باز سطح شهر به صورت کاروان شادی اقدام به سرود خوانی و اجرای مراسم به مناسبت عید سعید غدیر خم کردند. این برنامه با همکاری مجتمع فرهنگی امیرالمومنین علیه السلام و بسیجیان محله ایثارگران قاسم آباد و مسجد سراب خیابان سعدی در تاریخ های 17، 18 و 19 مرداد ماه 99 از ساعت 19 تا 22 اجرا گردید.

 گروه سرود گوهر یازدهم در مجموع، 15 اجرا در 8 ایستگاه مختلف با موضوع امام علی علیه السلام و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف داشتند؛ که با هدف اشاعه و اعتلای نام مبارک امیرالمومنین علیه السلام و شادی آفرینی در دل تمامی ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام همراه با توزیع بسته های شکلات انجام پذیرفت. دکلمه خوانی با موضوع غدیر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده بود که با استقبال مردمی همراه گردید.

لازم به ذکر است که تشکیل، راه اندازی، تجهیز و اجرای برنامه های گروه سرود گوهر یازدهم با همراهی نیک اندیشان محترم انجام شد که ضمن تشکر از ایشان، تداوم این سنت حسنه در ترویج نام اهل بیت علیهم السلام را برای آنها و همه­ی نیکوکاران همگام از خداوند منان خواستاریم.

امید به اینکه این عمل از تمامی بانیان و دست اندرکاران آن مقبول درگاه حی بی همتا واقع شده و مورد عنایت مولی الموحدین علیه السلام و فرزند عزیزشان، صاحب الزمان ارواحنافداه قرار گیرد. انشاالله.

عید غدیر
عید غدیر

Views: 271

دیدگاه ها

2 دیدگاه

  • سلام علیکم
    خداقوت و دست مریزاد
    اجرتون با مولا امیرالمؤمنین علیه السلام.
    بامید محقق شدن ظهور مولاناالمهدی ارواحنافداه

    پاسخ
  • بسیار عالی

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک + 7 =

    آخرین اخبار