بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا بقیة الله ارواحنا فداک

رسیدگی به نیازهای ایتام منش انسان های والا مقامی است که مقتدایشان را پدر یتیمان، امیرالمومنین علیه السلام قرار داده اند در این راه قدم برمی دارند.
مادری با 2 فرزند یتیم از خانواده های محروم اما آبرودار، به این موسسه مراجعه کرده و مشکل فاضلاب منزل خود به همراه خرابی کابینت های آشپزخانه را مطرح کرده و درخواست یاری نمود. در اسرع وقت، تیم فنی- مهندسی متشکل از خادمان افتخاری خیریه به محل اعزام شدند. پس از بررسی، پر شدن چاه فاضلاب مشکل اصلی تشخیص داده شد. با هماهنگی های لازم، ماشین تخلیه فاضلاب در مکان حاضر و پس از تخلیه چاه حدود 5 متری، سرچاه پوشیده شد و پس از نظافت کامل، تحویل این خانواده گردید و نگرانی را از آنها دور کرد و آرامش را به آنها باز گرداند. همچنین لوازم مورد نیاز برای تعمیر درب های MDF، تعویض لولا و دستگیره های کابینت آشپزخانه تهیه و با همراهی خادمان افتخاری متخصص در این امر به انجام رسید. نشاندن لبخند بر لب یتیمان بسان غنچه ایست که با دست نوازش و مهربانی، شکوفا و باطراوت می گردد.
تمامی خدمات انجام شده از محل درآمدهای واریزی نیکاندیشان گرامی به سرفصل «سرپناه نیازمندان» با کد 17 پرداخت گردید.
ساخت، بازسازی و تعمیر سرپناه برای نیازمندان گرچه ناممکن مینماید ولی، توفیق مشارکت با هر توان مالی را باید از خدای سرمدی خواست.

بازدیدها: 11

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 1 =

آخرین اخبار