بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا امام العصر و الزمان ارواحنا فداک

محرومیت زدایی از جامعه اسلامی با مشارکت­ های مردمی، یکی از دستورات و برنامه­ های اسلام است که موسسه خیریه نیک گستر وصال با الگوگیری از آن، طرح «تداول صالحان» را در دست اجرا دارد.

یکصد و هجدهمین دوره این طرح با حضور خادمان خیریه در مسجد و حسینیه مسلم بن عقیل واقع در خیابان دکتر شیخ 16، مورخه 1401/12/13 با هماهنگی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، امام جماعت محترم مسجد برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین فقیهی از طرف خیریه وصال، آیاتی از قرآن کریم را در ضرورت و فرصت کمک به نیازمندان بیان کرده و طرح­های در حال انجام موسسه خصوصا یاران سفر کرده(خیرات اموات) و گروه جهادی وصال را شرح داده و مومنین و نمازگزاران را به مشارکت در آن دعوت نمودند.

همچنین یکصد و نوزدهمین دوره این طرح در مسجد جواد الائمه علیه السلام واقع در خیابان فتح7، در تاریخ 1401/12/21 با هماهنگی حجت الاسلام و المسلمین قمری، امام جماعت محترم و حضور عموم نمازگزاران برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین ناصریان فرد در سخنان کوتاهی ما بین نماز ظهر و عصر، مطالبی درباره ضرورت توجه به محرومان جامعه بیان نموده و برخی از فعالیت های موسسه مانند طرح امید آفرین (اشتغال و توانمندسازی نیازمندان) و خط مهربانی (تهیه پوشاک، کیف و کفش نیازمندان) را تشریح نمودند.

پایان بخش مراسم، همراهی مومنانه نمازگزاران محترم برای کمک به نیازمندان بود.

نگاه مهربانانه امام حاضر, حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه، پاداش مهربانیشان باد.

بازدیدها: 16

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 4 =

آخرین اخبار