مسابقات

گزارش (5)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش مسابقه «بیان احساس»

این ایام که همچنان مردم با بیماری کرونا درگیرند و از تجمعات منع می شوند، فضای مجازی، بهترین راه برای مشارکت ها و گردهماییهاست.

موسسه وصال با درک این ضرورت، مسابقه «بیان احساس خود از اینکه نام فاطمه نام شماست» را میان جامعه هدف خود در تاریخ 15/11/99 همزمان با میلاد پرخیر و برکت سرور زنان عالم، حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن برگزار نمود که تعدادی در آن مشارکت کرده و مطالب خود را در فضای مجازی به شماره اعلام شده از طرف خیریه ارسال نمودند. در ضمن، اسامی برگزیدگان و جوایز آنها در اخبار خیریه با عنوان «مسابقه بیان احساس» اطلاع رسانی شده است.

متن پیام های برگزیده شده در ذیل درج می گردد.

متن 1؛ سرکار خانم سیده فاطمه عالم زاده:  من از نام فاطمه آرامش میگیرم چون در سایه‌اش هم آرامش هست و هم قدرت … من از نام فاطمه یه احساس آروم و خوب و لطیفی دارم که همیشه با اون حس و حال زندگی می کنم . من عاشق اسم فاطمه هستم و خیلی نام فاطمه و زهرا را دوست دارم . چونکه یه حس و حال دیگری دارد، آرامش بخش هست به انسان به نحوی قوت قلب، صبر، تحمل و حس امیدواری دست می دهد، بنده از آنجائی که عاشق این اسم مبارک و زیبای فاطمه بودم، خداوند عنایت کرد و یه فرشته کوچولو به ما لطف کرد و به ما یه دختر هدیه کردند، الحمدلله حالا سیده فاطمه ما سه ساله هست و از اینکه نام ایشان را فاطمه گذاشتم، خیلی خوشحالم و خداوند را شاکرم که این توفیق نصیب شد که در خانه، فاطمه داشته باشیم.

و چه وسیع است نام زهرا که برای تمام تاریخ جا دارد … هم منبع آرامش است و هم قدرت! برای فرزندانی که خود را در دامانش می‌اندازند و به سمت مقصد نهایی تاریخ حرکت می‌کنند!

متن 2؛ سرکار خانم فاطمه شهسواری: با عرض سلام. من از اینکه اسمم فاطمه هست، واقعا برام جای شادمانی داره و باعث افتخارمه و حس خیلی خوبی نسبت به این اسم زیبا و بامعنی دارم. یقینا اصیل ترین اسامی دختر اسم فاطمه و زهراست. این اسم خیلی دلنشین هست و من واقعا این اسمو دوست دارم. با تشکر.

متن 3؛ سرکار خانم فاطمه غلامی عرب آبادی: فاطمه دختر پیامبر صلی الله علیه و آله، الگوی عالم است. از اینکه نام من فاطمه است، حسی نورانی دارم، چون فاطمه هر حرف از اسمش معانی زیبایی دارد. ف یعنی فقط خودش و اطرافیانش، ا یعنی امنیت و رازداری، ط یعنی کوه استقامت، م یعنی محبت، ه یعنی همیشه حرمت نگهدار. حضرت فاطمه بانو و سرور عالم است.

متن 4؛ سرکار خانم فاطمه قوی خزان: از اینکه نامم فاطمه هست احساس غرور می کنم، چون هم نام بزرگترین بانوی هر دو جهانم.

منم کنیز حضرت زهرا (سلام الله علیها)

متن 5؛ سرکار خانم فاطمه علی جان زاده: افتخارم این است که هم نام بهترین بانوی دو عالم، خانم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هستم و خداوند را شاکرم که چنین لیاقتی به من داده که همنام خانم و هم عروسِ خانم حضرت زهرا باشم و از پدر و مادرم از صمیم قلب تشکر می کنم که نام مرا فاطمه گذاشتن. و افتخار دومم اینکه خداوند به من دو دختر داده است به نامهای زهراسادات و فاطمه سادات که هر دو هم نام مادر، بی بی، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هستن و خداوند را سپاس بابت این همه برکت. انشاءالله که همه ما ادامه دهنده راه اهل بیت و خانم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باشیم و زیر سایه اهل بیت. این عید بر شما مبارک باشد. التماس دعا و نایب الزیاره ما باشید در حرم آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)

متن 6؛ سرکار خانم فاطمه برنای موسویه: من به اینکه مسلمانم و فاطمه زهرا سلام الله علیها، دختر پیامبر گرامی من است، افتخار می کنم و خوشحالم و خوشبختم از اینکه اسم زیبا و بامسمای فاطمه را بر من نامیده اند و بر خود می بالم که نام من با حضرت فاطمه (سلام الله علیها) یکی هست و از پدر و مادرم متشکرم که نام من را فاطمه نامیده اند؛ بهترین و زیباترین نام اسلام و الگوی تمام زنان فاطمه (سلام الله علیها) می باشد، اله‍ی شکر که نامم  فاطمه است.

Views: 15